شیبااینو با پیشی گرفتن از بیت‌کوین و اتریوم، پربازدیدترین رمزارز در سال ۲۰۲۱ شد!

شیبا اینو پر بازدیدترین رمزارز دنیا در سال ۲۰۲۱
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ دی ۱۴۰۰

شیبااینو که یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال است، امسال با پیشی گرفتن از بیت‌کوین و اتریوم (بزرگ‌ترین ارزهای رمزنگاری شده) عنوان پربازدیدترین رمزارز دنیا در سال ۲۰۲۱ را به دست آورد. این ارز در حال حاضر به عنوان سیزدهمین ارز بزرگ بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. با بیتستان همراه باشید تا به خبر شیبا اینو پر بازدیدترین رمزارز دنیا در سال ۲۰۲۱، بیشتر بپردازیم.

سال ۲۰۲۱ برای میم‌کوین محبوب، شیبااینو یک سال ویژه بود. این ارز دیجیتال توانست در CoinMarketCap عنوان پربازدیدترین ارز دیجیتال ۲۰۲۱ را به دست آورد. جالب است بدانید که شیبااینو در این رقابت، بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را پشت سر گذاشت.

Shiba Inu با ارزش بازار بیش از ۲۰ میلیارد دلار، در حال حاضر به عنوان سیزدهمین رمزارز بزرگ جهان شناخته می‌شود. با روندی که این رمزارز در پیش گرفته، یک رقیب سر سخت برای دیگر آلت‌کوین‌ها موجود در بازار رمزارزها خواهد بود.

شیبااینو در سال ۲۰۲۱، بیش از ۱۸۸ میلیون بازدید را به نام خود ثبت کرده است. بیت‌کوین، بزرگ‌ترین رمزارز بازار هم با ۱۴۵ میلیون بازدید، در رتبه دوم قرار دارد. میم‌کوین دوج‌کوین با ۱۰۷ میلیون بازدید، کاردانو با ۸۶ میلیون بازدید و اتریوم با ۸۱ میلیون بازدید، در رتبه‌های سوم تا پنجم قرار دارند.

محبوبیت روز افزون رمزارز شیبااینو باعث شده که بسیاری از صرافی‌ها مثل بایننس، توکن SHIB را لیست کنند.

افزایش شدید توجهات به بیت‌کوین در توییتر:

داده‌های شرکت تحلیلی Visibrain نشان می‌دهند که در سال ۲۰۲۱ در ۱۰۱ میلیون توییت، از کلمه بیت‌کوین استفاده شده است. این مقدار نسبت به سال گذشته ۳۵۰ درصد رشد داشت که نشان از افزایش شدید توجهات رسانه‌های اجتماعی به بیت‌کوین دارد.

منبع: coinquoracryptoslate

بیت کوین شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.