شیبا اینو از استیبل‌کوین جدید خود رونمایی کرد

رونمایی شیبا اینو از استیبل کوین جدید خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ تیر ۱۴۰۱

یکی از توسعه‌دهندگان اصلی رمزارز شیبااینو روز چهارشنبه از استیبل‌کوین جدید شیبااینو رونمایی کرد. رونمایی شیبا اینو از استیبل کوین جدید خود در جهت گسترش بیشتر اکوسیستم شیبااینو انجام شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این رابطه با بیتستان همراه باشید.

رونمایی شیبا اینو از استیبل کوین جدید خود

یکی از توسعه‌دهندگان اصلی رمزارز شیبااینو روز چهارشنبه طرح‌هایی را برای گسترش اکوسیستم شیبااینو پیشنهاد داد. او بیان کرد با یک استیبل‌کوین غیرمتمرکز جدید، یک توکن جایزه به نام TREAT و همچنین از طریق یک بازی متاورسی می‌توانیم اکو سیستم شیبااینو را گسترش دهیم.

با توجه به پست وبلاگی منتشر شده در Medium، توسعه دهند دیگری با نام Shytishi kusamo بیان کرده که توسعه دهندگان این رمزارز در حال ایجاد استیبل‌کوین غیرمتمرکزی با نام SHI هستند که به نظر می‌رسد مشکلات موجود در اکوسیستم شیبااینو را حل خواهد کرد.

این توسعه‌دهنده بیان کرد اطلاعات بیشتری در آینده نزدیک به اشتراک گذاشته می‌شود. جالب است بدانید که احتمالا این استیبل‌کوین در اواخر ۲۰۲۲ راه‌اندازی خواهد شد.

توکن جایزه TREAT نیز به ایجاد تعادل در استیبل‌کوین شیبااینو کمک خواهد کرد. توضیحی در مورد عملکرد این توکن موجود نیست.

به عنوان بخشی از این طرح، توسعه دهندگان در حال کار بر روی پروتکل لایه ۲ شیبااینو هستند تا این شبکه بتواند از استقرار و توسعه برنامه‌های بومی پشتیبانی کند.

علاوه بر این‌ها، این تیم در حال ساخت یک پروژه متاورس با ۱۰,۰۰۰ قطع زمین نیز است.

منبع: coindesk

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.