نام و جزئیات بازی بزرگ شیبا اینو منتشر شد

انتشار جزئیات بازی شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

شیبااینو، در سالگرد دو سالگی خود، نام بازی توسعه یافته توسط تیمش را فاش کرد. مدت‌ها بود که طرفداران شیبااینو در انتظار این بازی بودند. این بازی در گوگل پلی و اپ استور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. برای خواندن جزئیات خیر انتشار جزئیات بازی شیبااینو با بیتستان همراه باشید.

انتشار جزئیات بازی شیبااینو

تیم Shiba Inu سرانجام نام بازی توسعه یافته‌ی مرتبط با این پروژه را فاش کرد. در اعلامیه اخیر خود، تیم Shiba Inu اعلام کرد که بازی که طرفداران شیبا اینو در انتظارش بودند “Shiba Eternity” نامگذاری شده است.

این بازی هم در اپ استور اپل و هم در گوگل پلی اندروید، در دسترس کاربران و علاقمندان به این بازی قرار خواهد گرفت.

تیم توسعه دهندگان Shiba Inu در حال حاضر با PlaySide Studios، برای توسعه‌ی کامل بازی همکاری می‌کنند. PlaySide Studios، یک شرکت توسعه دهنده بازی‌های ویدئویی واقع در ملبورن، استرالیا است. هفته گذشته، توسعه دهندگان Shiba Inu در آستانه معرفی رسمی بازی، تیزری را در حساب رسمی توییتر این ارز دیجیتال برای معرفی Shiba Eternity منتشر کردند.

میم‌کوین شیبا اینو در آگوست ۲۰۲۰ عرضه شده بود و تیم توسعه‌دهنده‌ی آن نیز نام رسمی بازی را در دومین سالگرد انتشار این میم‌کوین برجسته فاش کردند.

در یکی از پست‌های وبلاگ Medium که ماه گذشته منتشر شده بود، Shytoshi Kusama یکی از توسعه دهندگان پروژه اعلام کرد که Playside و Shiba Inu برای ایجاد “بهترین بازی کلکسیونی جهان” با هم همکاری کرده‌اند.

طبق گزارشات، شیبا اینو اخیراً با The Third Floor (TTF)، شرکت تصویرسازی محبوب که به خاطر کار بر روی چندین فیلم مارول مشهور است، همکاری جدیدی آغاز کرده است. TTF مسئول طراحی محیط مجازی برای متاورس این پروژه خواهد بود.

در ماه می، کوساما اعلام کرد که این بازی در سپتامبر امسال عرضه خواهد شد. البته در ماه نوامبر، خود شرکت PlaySide به طور رسمی اعلام کرد که توسعه بازی تقریباً هشت ماه طول خواهد کشید.

منیع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.