نرخ توکن سوزی شیبااینو بیش از ۱۳۰۰ درصد افزایش یافته است

رشد ۱۳۰۰ درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بیتستان: داده‌های پلتفرم ردیابی Shibburn نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، جامعه کاربران شیبااینو بیش از ۹,۶۰۷,۶۳۵ توکن سوزانده‌اند. دلیل رشد ۱۳۰۰ درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو را می‌توان انتشار اخبار جدید در مورد Shibarium دانست.

روز جمعه، نرخ رایت SHIB زیر صفر بود و کمتر از ۱ میلیون توکن Shiba Inu به آدرس‌های غیرقابل برگشت منتقل می‌شد، اما امروز نرخ توکن سوزی آن ۱۳۶۴ درصدی رشد کرده است.

نرخ توکن سوزی SHIB همراه با قیمت آن شدیدا افزایش یافته. طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت شیبااینو نسبت به روز چهارشنبه، ۳/۳۱ درصد کرده است. در زمان نگارش این خبر، شیبااینو با قیمت ۰/۰۰۰۰۱۲۶۱ دلار در صرافی بایننس معامله می‌شود.

شیتوشی و شایعات راه‌اندازی Shibarium در ۱۴ فوریه

کاربر توییتر KURO SHIBARMY JPN (@kuro_9696_9696) یک اسکرین شات از چت تلگرام با توسعه دهنده اصلی توکن Shiba Inu معروف به Shytoshi Kusama در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

توسعه‌دهنده شیباابنو در این اسکرین شات، در مورد عدم اطلاع رسانی درباره راه‌اندازی پروتکل Shibarium Layer-2 اظهار نظر کرده و گفته این روند موقتی است.

شیتوشی و شایعات راه‌اندازی بزرگ ۱۴ فوریه Shibarium

اوایل امسال، Shytoshi Kusama اعلام کرد که این پروتکل Layer-2 ممکن است در ۱۰ فوریه یا ۱۴ فوریه منتشر شود. در ۱۰ فوریه (روز فلوت در ژاپن) هیچ اتفاقی نیفتاد. اکنون جامعه SHIB حدس می‌زند که Shibarium روز ولنتاین در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

شیتوشی و شایعات راه‌اندازی بزرگ ۱۴ فوریه Shibarium

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.