تعداد سرمایه‌گذارانی که شیبااینو دارند به بالاترین حد خود رسید

افزایش چشمگیر تعداد دارندگان شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ اسفند ۱۴۰۰

شیبااینو رکوردی دیگر ثبت کرد. تعداد سرمایه‌گذاران دارای این توکن دوباره افزایش یافت و به بالاترین حد خود رسید. افزایش چشمگیر تعداد دارندگان شیبا اینو نشانگر محبوبیت این میم‌کوین بین سرمایه‌گذاران است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

در توییت اخیر منتشر شده توسط WhaleStats به این قضیه اشاره شد که شیبا اینو، طی چند روز گذشته شاهد افزایش تعداد دارندگان این توکن بوده. همچنین اکنون میزان سرمایه گذاران SHIB از ۱٫۱۸۵ میلیون نفر نیز فراتر رفته است.

Whalestats یک وب‌سایت ارز دیجیتال است که توسط افرادی ناشناس ایجاد شده که داده‌ها، تریدینگ و همه اطلاعات مربوط به حوزه رمزنگاری را جمع‌آوری می‌کند.

تعداد دارنده SHIB افزایش یافت

طی گزارشات اخیر Whalestats، تعداد کاربران صاحب این میم‌کوین سه روز پیش در ۱۸ فوریه، ۱۱۸۰۱۴۰ کیف‌پول بود. البته طی این سه روز حدود ۵ هزار کیف‌پول به این تعداد افزوده شد و تعداد دارندگان SHIB به ۱۱۸۵۱۳۵ کیف‌پول افزایش یافت.

سرویس داده‌های Whalestats در توییت خود افزود که اکنون ۱۰۰۰ کیف‌پول برتر اتریوم دارای ۱۳,۸۴۵,۰۸۲,۲۵۳,۰۵۶ توکن SHIB که معادل ۲,۲۹۱,۹۰۲,۵۹۹ دلار است، هستند.

افزایش چشمگیر تعداد دارندگان شیبا اینو

با توجه به آمار این سرویس، بزرگترین دارندگان کیف‌پول ETH، به ارزش ۱,۲۸۱,۲۰۴,۳۲۳ دلار توکن SHIB در کیف‌پول خود ذخیره کرده‌اند. این مقدار شیبااینو ۱۴٫۹۶٪ از دارایی‌های رمزنگاری کل این کیف‌پول‌ها را تشکیل می‌دهد. میانگین مبلغ SHIB ذخیره شده در این کیف‌پول‌ها ۵۴,۱۱۶,۴۴۲,۵۴۸ توکن است.

کیف‌پول‌های اتر دارای ۱,۳۵۰,۸۸۳,۰۳۷ دلار FTT هستند که ۱۵٫۷۸ درصد از پرتفوی کل آن‌ها را تشکیل می‌دهد. میانگین مقدار FTT که توسط بزرگترین کیف‌پول‌های ۱۰۰۰ ETH نگهداری می‌شود، ۳۴٫۲۸۹ میلیون توکن است.

SHIB ،FTT ،MATIC و LINK از جمله دارایی‌های نهنگ‌های ETH هستند

طبق توییت دیگری که توسط WhaleStats منتشر شده است، به غیر از SHIB و FTT، کیف‌پول‌های ETH مقادیر زیادی از توکن‌های MANA ،MATIC و LINK را نیز ذخیره کرده‌اند.

۱۰۰۰ سرمایه‌گذار برتر اتریوم، همچنین دارای ۲۷۹,۱۶۵,۱۶۳ دلار MANA و ۱۷۶,۰۹۱,۸۱۳ دلار MATIC و همچنین ۱۶۱,۵۳۲,۳۴۲ دلار LINK هستند.

وب سایت WhaleStats نشان می‌دهد که ارزهای  MANA ،LINK ،FTT و MATIC در لیست ۱۰ دارایی برتر خریداری شده توسط نهنگ‌ها قرار دارند.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.