شیبا اینو در صرافی فاکس‌ بیت برزیل لیست شد

لیست شدن شیبا اینو در صرافی Foxbit
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

صرافی فاکس بیت در توییتر خود خبر لیست شدن شیبا اینو در صرافی Foxbit را منتشر کرد. این صرافی همراه با شیبااینو ۴ رمز ارز را نیز لیست کرده است. فاکس بیت دومین صرافی برزیل است که شیبااینو را در صرافی خود لیست کرده. برای بررسی بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

صرافی Foxbit، یکی از بزرگترین صرافی‌های برزیل، شیبااینو را در صرافی خود لیست کرد. این صرافی در توییتر خود این خبر را منتشر کرده و همراه با شیبااینو چهار رمزارز Gala (GALA), Fantom (FTM), LooksRare (LOOKS) و Illuvium (ILV) نیز در این صرافی لیست شدند.

عکس توییت

این توییت را می‌توان اینگونه معنی کرد: آیا آماده هستید؟ فردا شیبااینو و چهار رمزارز دیگر به Foxbit می‌آیند تا پرتفوی شما را متنوع کنند. عجله نکنید SHIB, GALA, FTM, LOOKS و ILV نیز در راه هستند.

این پلتفرم معاملاتی که در سال ۲۰۱۴ در سائوپائولو برزیل تاسیس شده و اکنون بیش از ۹۵۰ هزار کاربر دارد. این صرافی یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های آن منطقه به حساب می‌آید.

صرافی فاکس‌بیت بعد از صرافی Mercado، بزرگترین صرافی برزیل، شیبااینو را در صرافی خود لیست کرده است. شیبااینو ماه دسامبر در صرافی Mercado لیست شده بود.

توکن سوزی شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته

براساس اطلاعات ارائه شده توسط Shibburn در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع ۴۳۲,۰۶۲,۹۰۸ توکن SHIB سوزانده شده است. پیش از این استیون کوپر، مدیرعامل Bigger Entertainment، ابتدای هفته به این موضوع اشاره کرده بود که احتمال دارد ۱ میلیارد توکن شیبا اینو سوزانده شود.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.