اوج‌گیری جدید شیبا اینو و رقابت با برترین‌های جهان

اوج‌گیری جدید شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: شیبااینو، توکن میم معروف، چند روزی است که تیتر اصلی خبرگزاری‌ها را به خود اختصاص داده است. این رمزارز در چند روز گذشته رکورد قیمت خود را شکست. به طوری که حتی توییت‌های ایلان ماسک نیز نتوانست تغییری در روند صعودی این توکن پرطرفدار اعمال کند. اما آیا اوج‌گیری جدید شیبا اینو می‌تواند یک حماسه جدید در تاریخ این رمزارز خلق کند؟

طبق داده‌های آماری وبسایت CoinGecko، قیمت شیااینو صبح امروز به رکورد جدیدی با ارزش 0.00005364 دلار رسیده است. اوج‌گیری جدید شیبا اینو باعث شد، تا با رسیدن ارزش بازار این رمزارز به 21 میلیارد دلار، شیبا اکنون بزرگتر از خودروساز ژاپنی نیسان (19.9 میلیارد دلار) و شرکت کره‌ای LG Electronics (19.88 میلیارد دلار) باشد.

قیمت شیبااینو

قیمت میم کوین شیبااینو، تنها در هفته اخیر 87 درصد افزایش یافته است و این رمزارز رکورد جدیدی را در تاریخ خود ثبت کرده است.

شیبا اینو بالاترین قیمت تاریخ خود را ثبت کرد

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

با اوج‌گیری جدید شیبا اینو، رابین‌هود به بخت خود لگد می‌زند

کارگزاری رابین‌هود، در توییتی از کاربران خود درباره لیست شدن شیبااینو در فهرست خود سوال کرد. شیبااینو در این رای‌گیری، بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

مدیر عامل شرکت رابین‌هود، ولاد تنف (Vlad Tenev) گفت که برنامه معاملاتی به دقت در حال ارزیابی سکه‌های جدید برای لیست شدن است:

ما نسبت به سکه‌هایی که در حال حاضر در پلتفرم خود لیست می‌کنیم احساس بسیار خوبی داریم  و هر سکه جدیدی که اضافه می‌کنیم می‌خواهیم به همان اندازه احساس خوبی داشته باشیم.

پس از افشاگری این شرکت در مورد اینکه درآمد مبتنی بر ارزهای رمزنگاری شده آن بیش از 78 درصد کاهش یافته است، سهام رابین‌هود در معاملات پس از ساعت کاری بیش از 8 درصد سقوط کرد.

این اپلیکیشن کارگزاری آنلاین در مقایسه با 233 میلیون دلار تراکنشی که در سه ماهه قبل داشت، در این ماه تنها 51 میلیون دلار با تراکنش‌های ارزهای دیجیتال به دست آورد.

منبع: U.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.