ثبت رکورد قیمتی جدید توسط شیبا اینو

ثبت رکورد قیمتی جدید توسط شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ آبان ۱۴۰۰

شیبااینو یکی از توکن‌های میم خوش‌شانس دنیای ارزهای دیجیتال است. این سکه میم بیشتر پیشرفت خود را مدیون توییت‌های ایلان ماسک درباره دوج‌کوین است. ثبت رکورد قیمتی جدید توسط شیبا اینو ممکن است باعث بیشتر دیده شدن و افزایش محبوبیت این توکن شود. در ادامه با بیتستان همراه باشید.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط سایت رتبه‌بندی ارزهای رمزنگاری شده CoinGecko، شیبا اینو یکی از محبوب‌ترین توکن‌های میم، برای اولین بار از تاریخ ۱۱ مه به بالاترین حد خود رسیده است. ثبت رکورد قیمتی جدید توسط شیبا اینو  پس از جهش ۴۲ درصدی قیمت آن در عرض تنها دو روز اتفاق افتاد. این کوین به اوج تاریخی خود یعنی ۰٫۰۰۰۰۳۹۴۰ دلار رسید.

از سوی دیگر، Dogecoin نسبت به اوج خود در ۸ می، ۶۵ درصد کاهش دارد. که این یک برتری برای شیبااینو است.

داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که Shiba Inu تبدیل به پرمعامله‌ترین ارز رمزنگاری شده در Coinbase شده است. لازم به ذکر است که شیبااینو ۱٫۰۷۸ میلیون دلار حجم معاملات روزانه را در بزرگترین صرافی آمریکا ثبت کرد که بیشتر از مجموع اتر، بیت‌کوین و سولانا است.

Shiba Inu با ارزش بازار ۱۵٫۴ میلیارد دلار، در حال حاضر سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ است. این توکن در حال نزدیک‌تر شدن به گردش مالی Dogecoin است که با ارزش بازار ۳۲٫۷ میلیارد دلارف همچنان در جایگاه نهم مانده است.

سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف چه ارزی خریداری کرده‌اند؟

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید.

ثبت شدن شیبااینو در رابین‌هود دلیل اصلی ثبت رکورد قیمتی جدید توسط شیبا اینو

شیبا اینو در بحبوحه شایعات مداوم در مورد پذیرفته شدن این توکن در غول کارگزاری آنلاین Robinhood و اعلام آمادگی برای فهرست کردن شیبااینو، افزایش می‌یابد. ولادیمیر تنف، مدیر عامل رابین‌هود، در اوایل این هفته در مصاحبه‌ای که با جیم کرامر از CNBC داشت، به طرز عجیبی از یک سوال در مورد لیست شدن این توکن در فهرست خود طفره رفت.

رقیب رابین‌هود، Public.com، پشتیبانی از این ارز دیجیتال را در ۲۰ سپتامبر به امکانات خود اضافه کرد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.