توکن SHPING در صرافی کوین‌بیس پرو لیست شد

لیست شدن SHPING در صرافی کوین بیس پرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ بهمن ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، یکی از آلت‌کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال که چندان شناخته شده نیست، در صرافی کوین‌بیس پرو لیست شد. بعد از لیست شدن، این توکن ۵۸۰ درصد رشد کرده است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات دقیق لیست شدن SHPING در صرافی کوین بیس پرو مطلع شوید.

لیست شدن SHPING در صرافی کوین بیس پرو

روز چهارشنبه صرافی کوین‌بیس پرو پشتیبانی خود از توکن SHPING را آغاز کرد. SHPING یک توکن مبتنی بر اتریوم که وابسته به اپلیکیشن SHPIND است.

لیست شدن توکن SHPING در صرافی کوین‌بیس پرو باعث شد، این توکن رشد ۵۸۰ درصدی داشته باشد و از قیمت ۰/۰۱۵ دلار به بالاترین سطح خود یعنی ۰/۱۰۲ دلار برسد.

اپلیکیشن shping  امکان مقایسه قیمت‌ها، اسکن بارکد و تماشای ویدیو را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

توکن SHPING تاکنون ۶۴ درصد افت داشته؛ اما با این حال، در رتبه ۵۰۱ از نظر ارزش بازار قرار دارد. براساس گزارشات اخیر، این توکن اکنون در قیمت ۰/۰۳۶ دلار معامله می‌شود.

علاوه بر این، صرافی کوین‌بیس پرو پشتیبانی خود از رمزارز بلاک‌چین Stacks (STX) را آغاز کرده است. کاربران اکنون می‌توانند هر دو آلت‌کوین را در صرافی کوین‌بیس پرو و اپلیکیشن‌های همراه این صرافی معامله کنند.

بلاک‌چین Stacks یک شبکه اپن‌سورس وابسته به بیت‌کوین است. این شبکه قصد دارد با استفاده از امنیت بیت‌کوین، برنامه‌های غیر متمرکز و قراردادهای هوشمند را فعال کند. کوین بیس پرو در اوایل این هفته توکن این شبکه را نیز لیست کرد.

منبع خبر: dailyhodl

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.