چرا احتمال افزایش قیمت بیت کوین بسیار زیاد است؟ (۲۱ نشانه مهم برای صعود)

نشانه های افزایش قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آذر ۱۴۰۰

Filbfilb یکی از بنیانگذاران Decentrader، از بازگشت بیت‌کوین به روند صعودی اطمینان دارد. وی بیان می‌کند که این اطمینان چندان هم بی‌دلیل نیست و برای آن بیش از 20 دلیل عنوان کرد. برای خواندن خبر نشانه های افزایش قیمت بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

معامله‌گران بیت‌کوین (BTC) ممکن است هراس شدیدب داشته باشند، اما در چشم تحلیل‌گران عملاً تمام معیارهای فنی موجود در رابطه با رمزارز بیت‌کوین به افزایش قیمت منتهی می‌شوند.

به گفته Filbfilb، اطمینان از بازگشت بیت‌کوین به روند صعودی و گذشتن از سطح ۴۹,۰۰۰ دلار بی‌دلیل نیست. Filbfilb یکی از بنیانگذاران پلتفرم معاملاتی Decentrader است. وی در گفتگوی اخیر خود، بیش از ۲۰ نشانه را بیان کرد که نشان می‌دهند حرکت بیت‌کوین باید در آینده صعودی باشد.

روز چهارشنبه به لطف اظهار نظرها در مورد سیاست بانک مرکزی ایالت متحده، ارزش BTC/USD افزایش یافت. BTC/USD با رسیدن به ۴۹,۳۰۰ دلار، شروع به تثبیت در مرز ۴۹,۰۰۰ دلار کرد. در زمان نگارش این خبر نیز در همین محدوده همچنان باقی است.

نشانه های افزایش قیمت بیت کوین

با این حال، Sentiment هنوز هیچ نظر قطعی در مورد آینده کوتاه مدت قیمت بیت‌کوین نداده است.

شاخص ترس و طمع رمزارز (Crypto Fear & Greed Index) بیت‌کوین ۲۹/۱۰۰ عنوان شده، اما Filbfilb اعتقاد دارد که این عدد نابجا و اشتباه است.

وی به طور خلاصه بیان کرد که:

با تحت نظر داشتن بازار، به این نتیجه می‌رسیم، دلایل زیادی موجود است تا بر این باور باشیم که بیت‌کوین حرکت صعودی خواهد داشت، اما در کل حس می‌کنم که هیچ معامله‌ای صد در صد با آنالیز مطابقت ندارد.

لیست ۲۱ دلیل تغییر روند بیت‌کوین به حالت صعودی شامل کاهش فروشندگان، انباشت ماینرها و مجموعه‌ای از معیارهای زنجیره‌ای می‌شود.

نشانه های افزایش قیمت بیت کوین

عوامل دیگری که نشان دهنده افزایش قیمت بیت کوین است:

کامنت حساب توییتر TechDev که با نظرات دیگران در فضای ارزهای دیجیتال همسو است، چندین عامل دیگر را عنوان کرد که افزایش قریب‌الوقوع قیمت بیت‌کوین را پررنگ‌تر می‌کنند.

نشانه های افزایش قیمت بیت کوین

یکی از این شاخص‌ها، شاخص قدرت نسبی تصادفی (relative strength index یا stoch RSI) است که در طول تاریخ بیت‌کوین به عنوان یک bull flag در پایین‌ترین سطح محلی عمل می‌کند.

برای جف راس (Jeff Ross) بنیانگذار و مدیر عامل Vailshire Capital Management، شاخص stoch RSI نموداری است که اکنون ارزش تحت نظر داشتن را دارد.

نشانه های افزایش قیمت بیت کوین

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.