صرافی‌های بزرگ همچنان در مورد لایتنینگ بیت‌کوین سکوت می‌کنند

سکوت صرافی‌های بزرگ در مورد لایتنینگ بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: ادغام شبکه لایتینگ بیت‌کوین در میان صرافی‌های ارز دیجیتال آغاز شده است. با این حال، سرمایه‌گذاران شاهد سکوت صرافی‌های بزرگ در مورد لایتنینگ بیت کوین و به دنبال دلیل آن هستند. برای اطلاع از ادامه خبر با ما همراه باشید.

ادغام شبکه لایتینگ بیت‌کوین در میان صرافی‌های ارزهای دیجیتال آغاز شده است. با این حال، برخی از صرافی‌ها برای ادغام این شبکه چندان عجله‌ای ندارند.

هفته گذشته اپلیکیشن معاملاتی رابین هود ادغام شبکه لایتینگ را آغاز کرد و به Bitpay و صرافی کراکن پیوست. از آن‌جایی که هدف اصلی از ادغام لایتینگ کاهش هزینه تراکنش‌های بیت‌کوین و سریع‌تر کردن انتقال در شبکه است، جای تعجب دارد که چرا صرافی‌هایی همچون بایننس و کوین‌بیس هنوز اقدام به این کار نکرده‌اند.

بیشتر صرافی‌ها قصد پذیرش شبکه لایتینگ بیت‌کوین را ندارند!

دیوید کوئن (David Coen) یکی از فعالان حوزه رمزارزها، امیدوار است که ادغام شبکه لایتینگ در میان صرافی‌های بزرگ منجر به پیشرفت می‌شود. او داده‌هایی را از منابع رسمی جمع‌آوری کرده تا متوجه شود که چرا بایننس، کوین‌بیس و صرافی‌های بزرگی مثل Bithumb قصد ادغام شبکه لایتینگ بیت‌کوین را ندارند.

با وجود ارائه اطلاعات جامع کوئن در وب سایت خود، صرافی کوین‌بیس و بایننس برنامه خود برای ادغام شبکه لایتینگ را اعلام نکردند. ظاهرا دلایل زیادی وجود دارد که صرافی‌ها اقدام به ادغام شبکه لایتینگ بیت‌کوین نکرده‌اند. به گفته کوئن ادغام شبکه لایتینگ برای همه صرافی‌ها اولویت ندارد. کوئن افزود:

من معتقدم بایننس هیچ علاقه‌ای به ادغام شبکه لایتینگ ندارد زیرا امکان دارد بر خلاف برنامه‌های این صرافی باشد.

او بیان کرد که ممکن است بایننس علاقه زیادی به ترویج استفاده از شبکه‌های بلاک‌چین اختصاصی خود مانند زنجیه بیکن بایننس و زنجیره هوشمند بایننس داشته باشد.

کوئن تاکید کرد که لایتینگ نه تنها امکان جابجایی بیت‌کوین با هزینه کم را فراهم می‌کند، بلکه کاربران می‌توانند با استفاده از این شبکه بیت‌کوین را به عنوان ذخیره نگه دارند.

او افزود انتظار ندارد صرافی کوین‌بیس در آینده نزدیک دست به ادغام شبکه لایتینگ بزند. کوئن بیان کرد که احتمالا پشتیبانی از NFTها اولویت زیادی برای صرافی کوین‌بیس دارد.

به گفته برخی از فعالان حوزه رمزارزها، لایتینگ امروزه یک پیشرفت محسوب می‌شود. صرافی‌هایی مانند OKX، کراکن و Bitfinex ادغام شبکه لایتینگ بیت‌کوین را آغاز کرده‌اند.

تجربه کاربری بهتر با لایتینگ

به گفته سخنگوی Amboss تجربه کاربری با لایتینگ بهتر است. کاربران صرافی‌ها به دنبال استفاده از ساده‌ترین روش برای واریز و برداشت هستند.

شبکه لایتینگ در مارس ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده بود. لایتینگ یک پروتکل لایه دو بیت‌کوین است که برای تراکنش‌های سریع و ارزان بیت‌کوین طراحی شده است.

منبع: Cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.