آیا بیت کوین دوباره سقوط خواهد کرد؟ پیتر برانت پاسخ می‌دهد

شباهت الگوی حرکت قیمت بیت کوین با الگوی سال 2019
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: پیتر برانت (Peter Brandt) یکی از معامله‌گران کهنه کار بازار در توییتی به شباهت الگوی حرکت قیمت بیت کوین با الگوی سال 2019 پرداخت و به یک شکست ۳۰ درصدی دیگر این ارز دیجیتال اشاره کرد. حال این سوال پیش آمده که آیا بیت‌کوین دوباره سقوط خواهد کرد یا رشد فوق‌العاده خواهد داشت؟

شباهت الگوی حرکت قیمت بیت کوین با الگوی سال 2019

پس از صعود بیت‌کوین و رسیدن به بالای ۴۷ هزار دلار، تحلیلگران مختلف بازار کریپتو، از جمله پیتر برانت (تاجر کهنه کار بازار) نظرات و تحلیل‌های خود در مورد حرکت آینده این ارز دیجیتال را بیان کردند.

وی با توجه به نمودار و الگوی ارائه شده، برانت بیان کرد حرکت بیت‌کوین مشابه زمانی است که حدود ۴,۰۰۰ دلار و ۸,۰۰۰ دلار قیمت داشت.

بیت‌کوین پس از شکست در سال ۲۰۱۹، با یک افزایش حدودا ۲۰ درصدی وارد محدوده صعودی شد که در نهایت به شکست دیگری ختم شد و به بالاترین سطح رسید. پامپ قیمتی موجب شد که بعد از مدتی ۵۰ درصد افزایش یابد.

شباهت الگوی حرکت قیمت بیت کوین با الگوی سال 2019

پیتر برانت اعلام کرد، علیرغم نشان دادن حرکات تاریخی کاملا مشابه نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد و به جامعه در این رابطه هشدار داد. وی اعلام کرد که نمودارها و استراتژی‌های ارائه شده فقط در برنامه‌های معاملاتی نیازمند مدیریت ریسک کاربردی هستند.

عملکرد بازار بیت‌کوین

طبق نمودار TradingView، بیت‌کوین با موفقیت از خط مقاومت عبور کرد و در حدود ۴۷,۰۰۰ دلار تثبیت شد. بالاترین قیمت روز این ارز دیجیتال در حال حاضر ۴۷,۸۰۰ دلار است.

شباهت الگوی حرکت قیمت بیت کوین با الگوی سال 2019

بیت‌کوین علاوه بر شکستن محدوده قیمت، از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه نیز عبور کرد که از دسامبر ۲۰۲۱ به عنوان یک سطح مقاومتی قوی عمل کرده است.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.