رستوران‌های سنگاپور با وجود محدودیت‌های دولت، اقدام به پذیرش ارزهای دیجیتال می‌کنند

پذیرش ارزهای دیجیتال در رستوران های سنگاپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: کشور سنگاپور زمانی به عنوان بهشت ارزهای دیجیتال محسوب می‌شد، اما دولت این کشور اخیرا اقداماتی انجام داده تا استفاده از کریپتو محدودتر شود. با این حال برخی از رستوران‌ها اقدام به پذیرش ارزهای دیجیتال کرده‌اند. پذیرش ارزهای دیجیتال در رستوران های سنگاپور موجب شده تا درآمدها در این حوزه افزایش قابل توجهی داشته باشد.

سنگاپور زمانی یک مکان ایده‌آل برای مبادله و استفاده از ارزهای دیجیتال بود، اما اخیرا دولت این کشور اقداماتی انجام داده استفاده از کریپتو محدودتر شود. با وجود محدودیت‌های اعمال شده، برخی از کسب و کارها مثل رستوران‌ها اقدام به پذیرش ارزهای دیجیتال می‌کنند.

دو رستوران بزرگ Joo Bar و Maison Ikkoku از جمله پیشتازان پذیرش ارزهای دیجیتال بودند. در این رستوران‌ها بلافاصله بعد از ورود به رستوران علامتی را مشاهده می‌کنید که به امکان پرداخت هزینه‌ی غذا با استفاده از ارزهای دیجیتال اشاره دارد.

به عنوان مثال، در رستوران Maison Ikkoku رمزارزهایی مثل BTC، BNB و ETH پذیرش شده است تا هزینه‌ها را پرداخت کنید. طبق گفته‌ی مدیرعامل این رستوران، پذیرش ارزهای دیجیتال تاثیر قابل توجهی در میزان درآمدها داشته است.

Joo Bar یکی دیگر از رستوران‌های پیشگام در سنگاپور است که روش پرداخت با ارزهای دیجیتال را ایجاد کرده. در این رستوران برای افرادی که بخواهند هزینه‌ی غذای خود را با بیت‌کوین پرداخت کنند، ۱۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

سیاست بانک مرکزی سنگاپور در قبال ارزهای دیجیتال

بانک مرکزی سنگاپور (MAS)، مرجع پولی این کشور، در حال اجرای قوانینی سختگیرانه برای مشاغلی است که از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کسب و کار برای دریافت مجوز فعالیت و پذیرش ارزهای دیجیتال اقدام کرده‌اند که تنها بخشی از آن‌ها موفق به کسب مجوزهای لازمه شده‌اند.

به دلیل دشوار بودن فرآیند کسب مجوز فعالیت، برخی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی رمزارزها تصمیم گرفتند که دفتر مرکزی خود را به مکان‌های دیگری مانند باهاما و دبی منتقل کنند.

منبع: bitcoinist

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.