اسنوپ داگ در حال ساخت عمارت مجازی در متاورس است!

ساخت یک عمارت مجازی در متاورس توسط اسنوپ داگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: با افزایش محبوبیت متاورس، بسیاری از افراد در این دنیای مجازی سرمایه‌گذاری می‌کنند. متاورس حتی بسیاری از هنرمندان را به خود جذب کرده است. امروز انتشار خبر ساخت یک عمارت مجازی در متاورس توسط اسنوپ داگ، در فضای مجازی جنجال به پا کرد. با ما همراه باشید.

ساخت یک عمارت مجازی در متاورس توسط اسنوپ داگ

اسنوپ داگ که اخیرا با حمایتش از NFTها محبوبیت زیادی کسب کرده است، در حال ساخت یک عمارت مجازی در داخل Sandbox متاورس است. در این دنیای مجازی، هر شخص می‌تواند مالک یک ملک مجازی باشد و حتی یک خانه شخصی در آن ملک بسازد. اما ساخت یک عمارت مجازی در متاورس توسط اسنوپ داگ، چه تاثیری در این فضا خواهد گذاشت؟

Sandbox، غول متاورس، مرحله اول حراج زمین اسنوپ داگ را توییت کرده است. این زمین شامل 122 زمین معمولی، 67 زمین ممتاز و 3 ملک است که به طرز قابل توجهی شبیه به املاک اسنوپ داگ در دنیای واقعی است.

متاورس اسنوپ داگ

کسانی که در اسنوپ‌ورس سرمایه‌گذاری کرده‌اند، می‌توانند برای اولین بار به آثار متاورس اسنوپ داگ، مانند مجسمه اسنوپ و … نیز دسترسی داشته باشند.

زمین‌های Sandbox همچنان با تقاضای بالایی برای خرید دارند و ارزان‌ترین زمین‌ها در بازار ثانویه 1790 SAND یا 11921 دلار به فروش می‌رسند. از سوی دیگر، اسنوپ داگ تنها سوپراستاری نیست که به متاورس علاقه مند است. جاستین بیبر نیز اخیرا در متاورس اجرای زنده برگزار کرده است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.