تحلیل قیمت SOL ،LTC ،LINK و BSV: افزایش قیمت بیت‌کوین چه تاثیری در روند این آلت‌کوین‌ها دارد؟

تحلیل قیمت SOL ،LTC ،LINK و BSV
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: کشمکش بین گاوها و خرس‌ها بر سر به دست گرفتن کنترل قیمت بیت‌کوین همچنان ادامه دارد. خرس‌ها در تلاش بودند که قیمت این ارز دیجیتال را پایین نگه‌دارند، اما با فشار گاوها و خریداران، این رمزارز توانست به سطح ۲۰ هزار دلار برسد. اگر قیمت بیت‌کوین افزایش پیدا کند، احتمال رشد قیمت آلت‌کوین‌ها به خصوص SOL ،LTC ،LINK و BSV وجود دارد. در ادامه به تحلیل قیمت SOL ،LTC ،LINK و BSV خواهیم پرداخت.

بیت‌کوین در ۱۸ ژوئن به پایین‌ترین سطح روزانه خود یعنی ۱۷,۶۲۲ دلار سقوط کرد و خرس‌ها در تلاش بودند تا روند نزولی این رمزارز را تشدید کنند، اما با فشار گاوها و خریداران، این رمزارز توانست به سطح ۲۰ هزار دلار برسد. در مقابل برخی از تحلیلگران نیز معتقدند که اگر تاریخ دوباره تکرار شود، بعید است بیت‌کوین برای مدت طولانی در روند نزولی باقی بماند.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

خارج شدن بیت‌کوین از روند نزولی می‌تواند باعث تغییر در قیمت آلت‌کوین‌ها شود. ۴ آلت‌کوین SOL ،LTC ،LINK و BSV از جمله رمزارزهایی هستند که می‌توانند رشد قیمتی خوبی به دنبال رشد بیت‌کوین داشته باشند. در ادامه به تحلیل قیمت این ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت.

کند شدن روند نزولی SOL

توکن FTX (FTT) در چند ماه گذشته در یک روند نزولی قرار گرفته، اما واگرایی مثبتی در اندیکتاتور RSI این رمزارز دیده می‌شود که می‌تواند نشان دهنده تضعیف شدن حرکت نزولی باشد.

کند شدن روند نزولی SOL

گاوها تلاش می‌کنند تا قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶ دلار) برسانند. اگر موفق به انجام این کار شوند، می‌توان گفت که گاوها در حال بازگشت به بازار هستند. در این حالت، SOL می‌تواند تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۰ دلار) افزایش پیدا کند. در این سطوح باید انتظار مقاومت شدید خرس‌ها را داشته باشیم.

برعکس، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نیز پایین‌تر بیاید، نشان می‌دهد که خرس‌ها تمایلی به تسلیم شدن ندارند و دوباره تلاش خواهند کرد که قیمت را به زیر ۲۵ دلار بکشند تا مرحله جدیدی از روند نزولی آغاز شود.

طبق نمودار ۴ ساعته، گاوها قیمت را به بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی و ساده رسانده‌اند و سعی می‌کنند تا مانع سربار در خط روند نزولی را از بین ببرند. در صورت از بین رفتن این مانع، احتمال به پایان رسیدن روند نزولی در کوتاه مدت وجود دارد. در این زمان، خریداران تلاش خواهند کرد تا قیمت را به ۴۲/۵۰ و سپس ۴۵ دلار برسانند.

کند شدن روند نزولی SOL

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی یا خط روند نزولی نیز پایین‌تر بیاید و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها وارد عمل شده‌اند و می‌توانند قیمت را به ۲۷/۵۰ و سپس ۲۵ دلار برسانند.

دفاع شدید گاوهای LTC از سطح حمایتی 40 دلار

خرس‌ها در ۱۸ ژوئن تلاش کردند لایت‌کوین (LTC) را به زیر سطح حمایتی ۴۰ دلار برسانند، اما دم بلند روی کندل نشان می‌دهد که گاوها به شدت از این سطح دفاع می‌کنند و اجازه افت قیمت نمی‌دهند.

دفاع شدید گاوهای LTC از سطح حمایتی 40 دلار

در حال حاضر، رالی قیمتی LTC به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۵ دلار) رسیده است. ۵۵ دلار سطح بسیار مهمی محسوب می‌شود و گاوها باید از آن دفاع کنند، چرا که تثبیت قیمت بالای این سطح می‌تواند روند قیمتی را بهبود بخشد و لایت‌کوین تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۸ دلار) نیز بالا برود.

دفاع شدید گاوهای LTC از سطح حمایتی 40 دلار

برخلاف این فرض، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه پایین‌تر بیاید، نشان دهنده این است که روند منفی همچنان ادامه دار خواهد بود معامله‌گران به فروش دارایی‌های خود خواهند پرداخت. در این حالت، خرس‌ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر ۴۰ دلار برای ایجاد یک روند نزولی دیگر پایین بکشند.

تلاش LINK برای رسیدن به سطح ۵/۵۰ دلار

چین‌لینک (LINK) در یک روند نزولی قرار دارد، اما تلاش می‌کند تا خود را به نزدیکی سطح ۵/۵۰ دلار برساند. خرس‌ها موفق شده بودند که در ۱۳، ۱۴ و ۱۸ ژوئن قیمت را به زیر ۵/۵۰ دلار برسانند، اما موفق نشدند که سطوح را حفظ کنند.

تلاش LINK برای رسیدن به سطح ۵/۵۰ دلار

واگرایی مثبت در RSI نشان می‌دهد که حرکت نزولی ممکن است در حال ضعیف شدن باشد. خریداران نیز در تلاشند تا قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند، اما احتمالا این سطح به عنوان یک مقاومت عمل خواهد کرد.

اگر قیمت از خط روند نزولی پایین‌تر بیاید، خرس‌ها دوباره تلاش خواهند کرد تا LINK را به زیر سطح حمایتی ۵٫۵۰ دلار کشانده و حفظ کنند. اگر این اتفاق بیفتد، یک روند نزولی جدید از سر گرفته خواهد شد.

در مقابل اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند، روند قیمتی تغییر خواهد کرد و در این حالت، احتمال رسیدن قیمت به ۱۰ و سپس ۱۲ دلار وجود خواهد داشت.

تلاش LINK برای رسیدن به سطح ۵/۵۰ دلار

اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسانند، احتمال افزایش قیمت تا ۷/۵۱ دلار وجود دارد. تثبیت قیمت بالای این سطح می‌تواند موجب شود که قیمت تا ۹/۵۰ دلار نیز افزایش پیدا کند.

برای باطل کردن این پیش‌بینی، خرس‌ها باید قیمت را به زیر ۵/۵۰ دلار کشانده و حفظ کنند.

تلاش گاوها برای رساندن قیمت BSV به بالای مقاومت

رمزارز ساتوشی ویژن (BSV) یک الگوی گسترش یافته (broadening pattern) تشکیل داده و گاوها نیز در تلاش هستند تا بتوانند قیمت را به بالای مقاومت برسانند. RSI هم یک واگرایی مثبت را نشان می‌دهد که احتمال تضعیف شدن روند نزولی وجود دارد.

تلاش گاوها برای رساندن قیمت BSV به بالای مقاومت

اگر BSV تا خط مقاومت صعود کند، با مقاومت خرس‌ها مواجه خواهد شد که سعی در متوقف کردن روند دارند. اگر روند صعودی متوقف شود، خرس‌ها نیز به فروش خود ادامه خواهند داد. بالعکس، اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای خط مقاومت برسانند، این رمزارز می‌تواند یک حرکت صعودی جدید آغاز کند و ابتدا به ۸۰ دلار و سپس ۸۷ دلار برسد.

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که BSV در محدوده ۴۵ تا ۶۶ دلار معامله می‌شود. پس از تلاش ناموفق خرس‌ها برای کشیدن قیمت این رمزارز به زیر محدوده، گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای خط مقاومت برسانند.

تلاش گاوها برای رساندن قیمت BSV به بالای مقاومت

در صورت موفقیت آمیز بودن برنامه گاوها، این ارز دیجیتال یک حرکت صعودی جدید آغاز خواهد کرد.  البته احتمال دیگری نیز وجود دارد که در آن قیمت BSV به زیر ۶۶ دلار سقوط خواهد کرد. در این حالت، می‌توان پیش بینی کرد که ساتوشی ویژن مدت زمان زیادی در محدوده ۴۵ تا ۶۶ دلار باقی بماند و در حرکت باشد.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله SOL ،LTC و LINK به لینک زیر مراجعه کنید

معامله SOL ،LTC و LINK

منبع: cointelegraph

سولانا چین‌ لینک لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.