رشد ۱۵ هزار درصدی سولانا از آغاز سال میلادی

رشد ۱۵ هزار درصدی سولانا از آغاز سال میلادی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ آبان ۱۴۰۰

به گفته کارشناسان، سولانا در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۵۰۰۰ درصد افزایش داشته است و عمدتاً با افزایش اتریوم افزایش یافته. برای خواندن خبر رشد ۱۵ هزار درصدی سولانا از آغاز سال میلادی با بیتستان همراه باشید.

بر اساس گزارشات و داده های تازه ارائه شده توسط آژانس تحلیلی Messari، سولانا از آغاز سال تقریباً ۱۵۳۰۰ درصد رشد داشته است. توکن اصلی سولانا، SOL، در حال حاضر یکی از سکه‌های پرطرفدار بازار است.

توکن SOL در حال حاضر، طبق داده‌های CoinMarketCap با قیمت ۲۳۷٫۲۰ دلار معامله می شود. این توکن در ۴ نوامبر به بالاترین سطح خود یعنی ۲۴۷ دلار رسیده بود.

عوامل موثر در رشد ۱۵ هزار درصدی سولانا از آغاز سال میلادی

تحلیلگران معتقدند  عوامل بسیاری در رشد ۱۵ هزار درصدی سولانا از آغاز سال میلادی تاثیر داشته.

یکی از این تحلیلگران اسکات ملکر ( Scott Melker)، است. او سولانا را رقیب سرسخت اتریوم نامیده است که تراکنش‌های بسیار سریعی را تنها با کسری از هزینه‌ای که در اتریوم پرداخت می‌شود، ارائه می‌کند.

ملکر فکر می‌کند که رشد خیره‌کننده SOL در سال جاری عمدتاً به دلیل رشد بازی‌های رمزارزی و راه‌اندازی موفقیت‌آمیز توکن‌های جدید غیرقابل تعویض (NFT) است.

توسعه دهندگان در چند سال اخیر امکانات زیادی در سولانا ایجاد کرده‌اند واین قضیه به افزایش قیمت SOL و افزایش محبوبیت و پذیرش این رمزارز، بسیار کمک کرده است.

یکی از عوامل افزایش قیمت SOL، توانایی سولانا در انجام حجم عظیمی از تراکنش‌ها در هر ثانیه است.

اتریوم SOL را بالاتر می‌برد

بسیاری از تحلیلگران ادعا می کنند که دستاوردهای اخیر توکن SOL ناشی از ظهور دومین ارز دیجیتال بزرگ، اتریوم بوده است. دلیل این ادعا این است که همراه با قیمت اتر، کارمزدها در آن پلتفرم نیز افزایش می‌یابد، در حالی که سولانا تراکنش‌های بیشتری را در هر ثانیه با کارمزدهای بسیار پایین‌تری ارائه می‌دهد.

بنابراین، سرمایه گذاران به دلیل این عوامل به جایگزین‌های ETH روی می‌آورند. علاوه بر این، تعداد NFTهای منتشر شده در Solana در حال افزایش است.

از ژوئن، اتر بیش از ۲۰۰۰٪ بالا رفته است.

مهم‌ترین دلایل رشد قیمت اتریوم در روزهای اخیر چه بود؟

برای خواندن این خبر کلیک کنید

منبع: u.today

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.