سولانا دوباره جان گرفت: رشد قیمت سولانا و بازگشت به جایگاه هشتم ارزهای دیجیتال

رشد ۲۰ درصدی سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ فروردین ۱۴۰۱

براساس گزارشات اخیر، سولانا با رشد چشمگیر خود در اویل امروز توانست از Terra (LUNA)پیشی بگیرد. رشد ۲۰ درصدی سولانا در اوایل امروز باعث شد که این ارز دیجیتال به جایگاه هشتم در رتبه بندی جهانی برسد. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

براساس گزارشات، سولانا با رشد خود توانست از Terra (LUNA)پیشی بگیرد و جایگاه هشتم در رتبه بندی جهانی را به خود اختصاص دهد. این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته یک رشد چشمگیری داشته است. دیروز سرمایه‌گذاران شاهد رشد ۲۰/۵ درصدی سولانا بودند.

هم اکنون ارزش بازار سولانا ۳۴/۸ میلیارد دلار و ارزش بازار ترا ۳۴/۱ میلیارد دلار است. ترا در رتبه بندی جهانی در جایگاه نهم قرار دارد. در حال حاضر یک واحد سولانا حدود ۱۰۸,۳۶ دلار است.

قابل ذکر است که سولانا در طول این ماه در رتبه بندی جهانی پس از ترا قرار داشت، ولی با رشد چشمگیر خود توانست از آن پیشی بگیرد.

چه چیزی منجر به رشد سولانا شده است؟

در هفته گذشته اخبار مربوط به رمزارز سولانا اخبارهای مثبتی بودند. برای مثال پس از اینکه Grayscale Investments خبر از راه‌اندازی یک صندوق قراردادهای هوشمند برای رمزارزهای خاص مانند سولانا را داد، این رمزارز رشد کرد.

در همان زمان، CoinShares با همکاری صرافی FTX اقدام به ایجاد یک محصول قابل معامله برای سولانا کرد. این حرکت منجر به رشد قیمت سولانا شد.

منبع خبر: thecryptobasic

سولانا ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.