سولانا با مرورگر اپرا برای پشتیبانی از کیف پول در مرورگر همکاری خواهد کرد

همکاری سولانا با مرورگر اپرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ آذر ۱۴۰۰

اپرا یک مرورگر وب رایگان است که حدود دو درصد از کاربران اینترنت از این مرورگر استفاده می‌کنند. براساس گزارشات به دست آمده، اپرا و سولانا برای پشتیبانی از dApps و کیف‌پول در مرورگر، همکاری خود را شروع خواهند کرد. با بیتستان همراه باشید تا از جرئیات خبر همکاری سولانا با مرورگر اپرا مطلع شوید.

روز جمعه ۱۰ دسامبر، مرورگر اپرا یک پست وبلاگی را منتشر کرد که در آن بیان شده بود، می‌خواهد همکاری خود با Solana Labs را شروع کند. بعد از شروع این همکاری، بلاک‌چین سولانا می‌تواند یک کیف پول بومی را همراه با همه dApp‌های موجود در اکوسیستم در این مرورگر اجرا کند.

تیم اپرا (Opera) در تازه‌ترین توییت خود بیان کرده که انتظار دارد این همکاری، تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ شروع شود. در آن زمان، کاربران باید بتوانند بدون هیچ محدودیتی از تمام مزایای بلاک‌چین در مرورگرهای دسکتاپ و موبایلی اپرا استفاده کنند.

علاقه اپرا به سولانا مسئله جدید و تعجب آوری نیست. از سال ۲۰۱۸ این مرورگر قصد پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک‌چین را داشت.

البته به نظر می‌رسد این همکاری بازار را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. سهام اپرا روز جمعه ۴ درصد افت قیمت داشت.

روند نزولی سهام اپرا

بازار سولانا نیز تحت تاثیر این خبر قرار نگرفت و روند نزولی که در اوایل نوامبر آغاز شده بود را همچنان ادامه داد.

روند نزولی سولانا

نبرد بین مرورگر Brave و Opera بر سر Web3

در Web۱ کاربران محتوای ارائه شده توسط یک وب سایت را صرفا مصرف می‌کردند. این روند در Web۲ ارتقا پیدا کرد، به صورتی که در آن کاربران با استفاده از یک پلتفرم متمرکز امکان تعامل با یکدیگر را داشتند. در Web۳، هیچ نهاد متمرکزی وجود نخواهد داشت که تعاملات کاربران را کنترل کند، بلکه ارتباطات از طریق فناوری‌هایی مانند بلاک‌چین انجام خواهد شد.

مرورگر اپرا رویکرد عملگرایانه‌ای در پیش گرفته. این مرورگر نه ارز دیجیتالی ایجاد کرده‌ و نه می‌خواهند تجربه جدیدی ایجاد کند اما سازگاری بی نظیری با Web۳ دارد. علاوه بر سولانا، اپرا یک کیف‌پول رمزنگاری بومی در اختیار دارد و از Dappsهای مختلف پشتیبانی می‌کند.

منبع خبر: cryptopotato

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.