قیمت سولانا در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از 8 درصد افزایش یافته است

رشد ۸ درصدی سولانا در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: سولانا طی هفته گذشته روند بسیار خوبی در پیش گرفته بود که باعث شد ارزش این رمزارز طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد افزایش یابد. رشد ۸ درصدی سولانا در ۲۴ ساعت گذشته، موجی از احساسات مثبت معامله‌گران را به همراه داشت. به طوری که بیشتر معامله‌گران این رمزارز اعلام کردند که سولانا می‌تواند با عبور از مرز ۴۹ دلار، به بالاترین قیمت خود در چند ماه گذشته رسیده و آن را حفظ کند.

رشد ۸ درصدی سولانا در ۲۴ ساعت گذشته

سولانا یکی از رمزارزهای موفق این هفته بازار ارزهای دیجیتال بود. این رمزارز طی هفته گذشته روند صعودی بسیار خوبی از خود نشان داد. ارزش سولانا طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد افزایش یافته و با عبور از مرز ۳۳ دلار به 38 دلار رسیده است.

همچنین در ۷ روز گذشته، ارزش این رمزارز تا ۱۷ درصد افزایش داشته، که این خود می‌تواند نشانه خوبی برای هولدرهای سولانا باشد. با توجه به این که سولانا یک روند صعودی مناسب در پیش گرفته، معامله‌گران کهنه کار و تحلیلگران بازار، معتقدند این رمزارز حتی می‌تواند در سطح ۴۱ دلار، یک سطح حمایتی قوی تشکیل دهد.

با توجه به روند بازار، سولانا یکی از دارایی‌های رمزنگاری ایمن با عملکردی مطلوب در بازار ارزهای دیجیتال بوده است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که با افزایش قیمت بیت‌کوین، وضعیت بسیاری از آلت‌کوین‌ها اخیرا بهتر شده و ارزششان افزایش یافته است.

علیرغم تقاضای بالا، اگر سولانا از مرز قیمت ۴۱ دلار عبور نکند، به احتمال زیاد به نزدیکترین سطح حمایتی خود در معاملات بعدی (سطح 33 دلار) سقوط خواهد کرد.

نمودار یک روزه قیمت سولانا

نمودار یک روزه قیمت سولانا

سولانا در حین نگارش این خبر با قیمت ۳۸ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. همچنین با بررسی نمودارهای بلند مدت این رمزارز می‌توان مشاهده کرد ارزش سولانا در چند ماه گذشته بین ۳۳ تا ۴۹ دلار در نوسان بوده است.

اگر سولانا بعد از عبور از سطح مقاومتی ۴۱ دلاری خود، بتواند از مرز ۴۹ دلار نیز عبور کند، قادر خواهد بود تا به بالاترین قیمت خود در چند ماه گذشته رسیده و آن را حفظ کند.

منبع: newsbtc

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.