ثبت رکورد قیمتی جدید توسط سولانا و پشت‌سر گذاشتن ریپل

ثبت رکورد قیمتی جدید توسط سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ آبان ۱۴۰۰

بازار آلت‌کوین‌ها به تازگی رشد بسیار خوبی داشته و بسیاری از ارزهای محبوب این بازار، جهش‌های مناسبی از خود نشان می‌دهند. جدیدترین افزایش قیمت انجام گرفته در بازار آلت‌کوین‌ها نیز به سولانا (SOL) تعلق می‌گیرد که توانسته به رکورد جدیدی دست پیدا کند و از رقیب اصلی خود یعنی ریپل (XRP) بیشتر فاصله بگیرد. با بیتستان همراه باشید تا به جزئیات ثبت رکورد قیمتی جدید توسط سولانا بپردازیم.

ثبت رکورد قیمتی جدید توسط سولانا

سولانا (SOL) به بالاترین حد خود رسید و برتری بیشتری نسبت به XRP پیدا کرد. سولانا (SOL) رمزارز اصلی شبکه با کارایی بالا به همین نام، در ساعت ۳:۴۷ بعد از ظهر دیروز؛ به بالاترین قیمت خود یعنی ۲۱۸,۹۲ دلار رسیده است.

ارزش بازار این ارز دیجیتال اکنون از ۶۵ میلیارد دلار فراتر رفته و از ۵۱ میلیارد دلار XRP پیشی گرفته است. SOL با دستاوردهای بسیار بزرگ خود در اوایل سپتامبر، جامعه ارزهای دیجیتال را مجذوب خود کرد و توانست قیمت خود را تنها در ۹ روز دو برابر کند.

ثبت رکورد قیمتی جدید توسط سولانا

با این حال، بلاک‌چین سولانا که به طور فزاینده ای محبوب شده، در اواسط سپتامبر پس از اینکه به مدت ۱۷ ساعت به دلیل قطعی از دسترس خارج شده بود، مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت.

به دلیل مشکلات متعدد فنی و مشکلات بازار، این توکن در ۲۱ سپتامبر به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۱۱۵ دلار سقوط کرد؛ اما طی هفت روز گذشته توانست ۳۷ درصد رشد داشته باشد.

در ادامه می‌توانید خبر ثبت رکورد قیمتی جدید توسط شیبا اینو را هم مطالعه کنید

ثبت رکورد قیمتی جدید توسط شیبا اینو

رشد اکوسیستم سولانا:

در حال حاضر، اکوسیستم مالی غیرمتمرکز سولانا بیش از ۱۳/۸۶ میلیارد دلار ارزش کل قفل شده (TVL) دارد. جالب است بدانید، تنها شش پروژه وجود دارد که TVL آن‌ها از آستانه ۱ میلیارد دلار فراتر می‌رود.

رشد اکوسیستم سولانا

با این حال، سولانا کارهای زیادی را برای پشت سر گذاشتن و گذر از اتریوم انجام می‌دهد. پروژه‌های DeFi که اخیراً ارزش کل قفل شده آن‌ها به ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده، نمونه‌ای از فعالیت این اکوسیستم برای برتری گرفتن از اتریوم است.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
ریپل سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.