ارزش بازار سولانا از تتر پیشی گرفت و به جایگاه چهارم رسید!

بیشتر شدن ارزش بازار سولانا از تتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ آبان ۱۴۰۰

سولانا از نظر ارزش بازار از Tether پیشی گرفت و با ۷۵ میلیارد دلار در جایگاه چهارم قرار گرفت. این رمزارز که به عنوان قاتل اتریوم در بین فعالان بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، رشد بسیار خوبی را تجربه می‌کند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات دقیقی از بیشتر شدن ارزش بازار سولانا از تتر خدمتتان قرار دهیم.

بر اساس گزارش CoinGecko، ارز دیجیتال سولانا «قاتل اتریوم» از تتر پیشی گرفته و با ۷۵ میلیارد دلار در مقایسه با ۷۳/۸ میلیارد دلار تتر به بزرگترین ارائه دهنده استیبل کوین از نظر ارزش بازار تبدیل شده است.

بیشتر شدن ارزش بازار سولانا از تتر

رقابت سولانا با تتر:

در زمان انتشار این خبر، سولانا از نظر ارزش بازار در جایگاه چهارم قرار دارد. نزدیکترین رقیب آن، BNB نیز در حال حاضر با ۱۰۹ میلیارد دلار در جایگاه سوم جای گرفته. بخش عمده‌ای از ارزش بازار این ارز دیجیتال محبوب در رقابت اخیری که با تتر در ابتدای نوامبر آغاز شد به دست آمده است.

افزایش ارزش بازار Solana به رشد قبلی صنعت NFT و برنامه‌های غیرمتمرکز گره خورده است. ارزش کل بازار NFTهای ساخته شده در شبکه Solana نزدیک به ۱ میلیارد دلار است که آن را به دومین شبکه بزرگ برای توکن‌های NFT تبدیل می‌کند.

علاوه بر NFT، صنعت مالی غیرمتمرکز، ۱۵ میلیارد دلار ارزش اضافی برای سولانا به ارمغان می‌آورد که به NFT اضافه می‌شود، تقریباً ۲۰٪ از سرمایه این پروژه را NFT تشکیل می‌دهد.

رقابت سولانا با تتر

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این خبر را نیز مطالعه کنید

کاهش کارمزد اتریوم همزمان با افزایش قیمت آن

چرا سولانا قاتل اتریوم محسوب می‌شود؟

این پروژه لقب قاتل اتریوم یا جایگزینی برای هزینه‌های هنگفت شبکه اتریوم را به خود اختصاص داده است. سولانا علاوه بر کارمزد نسبتاً کم، پهنای باند بسیار گسترده‌تری را با ۶۵,۰۰۰ تراکنش در ثانیه در اختیار شبکه و کاربران بلاک‌چین خود قرار می‌دهد.

به گفته Solana block explorer، شبکه فعلی قادر به انجام ۲/۴۸۶ تراکنش در ثانیه است. پیش از این، شبکه سولانا بیش از ۲۴ ساعت به دلیل افزایش حجم تراکنش‌ها قطع بود که نگرانی‌هایی را در بین فعالان ارزهای دیجیتال در مورد توانایی اعلام شده شبکه برای انجام همزمان تعداد زیادی تراکنش ایجاد کرد.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
سولانا تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.