تلاش سولانا، ریپل و دیگر ارزهای دیجیتال برای افزایش قیمت: وضعیت بازار در روزهای آتی چگونه خواهد بود؟

تلاش سولانا و ریپل برای بازگشت به روند صعودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

پس از این که بیت‌کوین در بازیابی روند صعودی خود ناموفق بود، بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. Terr ،Solana و XRP به دلیل ناموفق بودن تلاش‌های بیت‌کوین در از سر گیری روند صعودی، در تلاش هستند تا ارزش خود را افزایش دهند. برای خواندن جزئیات خبر تلاش سولانا و ریپل برای بازگشت به روند صعودی با بیتستان همراه باشید.

با توجه به گزارشات اخیر، بازار ارزهای دیجیتال به دلیل ناموفق بودن تلاش‌های بیت‌کوین در از سر گیری روند صعودی خود، دچار نوسانات شدیدی شده است. بیت‌کوین پس از ناموفق بودن تلاشش در عبور از سطح حمایتی، بازار ارزهای دیجیتال را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، برخی ارزهای دیجیتال مثل Solana (SOL) ،Terra (LUNA)، Polkadot (DOT) و XRP در ۲۴ ساعت گذشته، تقریباً ۶٪ کاهش قیمت داشتند.

شبکه تتا (THETA) تنها ارز دیجیتال برجسته‌ای بود که توانست خود را از این روند کاهشی دور نگه دارد و در وضعیت نزولی بازار، ۲۴ درصد افزایش قیمت داشته باشد.

در ۱۰ فوریه، قیمت بیت‌کوین در صرافی Bitstamp به ۴۵,۸۲۱ دلار رسید و پس از آن برای مدتی توانست یک روند صعودی در پیش بگیرد.

نوسان قیمت‌ها و تاثیر نرخ بهره در وضعیت موجود:

افزایش شدید قیمت برخی از ارزهای دیجیتال، فدرال رزرو ایالات متحده را برای راه‌اندازی کمپین افزایش نرخ بهره ترغیب کرد. بانک آمریکا پیش‌بینی می‌کند که خزانه فدرال در سال 2022 حداقل تا هفت برابر نرخ بهره کوتاه مدت را افزایش دهد.

در ۱۱ فوریه، قیمت بیت‌کوین به پایین ترین حد روزانه یعنی ۴۲,۶۰۰ دلار سقوط کرد که نسبت به بالاترین قیمت ثبت شده اخیر، تقریباً ۷ درصد کاهش را نشان می‌داد.

تلاش سولانا و ریپل برای بازگشت به روند صعودی

بزرگترین ارز دیجیتال نسبت بالاترین قیمت ثبت شده یعنی ۶۹,۰۰۰ دلار، ۳۷/۵۶ درصد کاهش یافته است.

منبع: u.today

بیت کوین پولکادات ریپل سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.