رئیس جمهور جدید کره جنوبی، قوانین جدیدی را برای رشد بازار ارزهای دیجیتال پیشنهاد داد

برنامه کره جنوبی برای رشد صنعت ارزهای دیجیتال در این کشور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: دولت کره جنوبی قصد دارد که قوانین نظارتی جدیدی را برای رشد بازار ارزهای دیجیتال اعمال کند. برنامه کره جنوبی برای رشد صنعت ارزهای دیجیتال در این کشور توسط رئیس جمهور جدید ارائه شده است. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر با ما همراه باشید.

برنامه کره جنوبی برای رشد صنعت ارزهای دیجیتال در این کشور

براساس گزارشات، رئیس جمهور کره جنوبی اخیرا قوانین جدیدی را برای رشد بازار ارزهای دیجیتال پیشنهاد داده است. جذب اعتماد سرمایه‌گذاران برای رشد بیشتر بازار ارزهای دیجیتال هدف اصلی  اعمال این قوانین است.

در صورت اعمال این قوانین، استفاده از عرضه اولیه توکن‌ها (ICO) در پروژه‌های تازه راه‌اندازی شده ممنوعیتی نخواهد داشت.

ICOها به عنوان راهی برای جمع‌آوری سرمایه برای پروژه‌ها شناخته می‌شوند. با اینکه این فناوری در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد، اما تا سال ۲۰۱۷ مردم به این فناوری توجهی نمی‌کردند.

در آن زمان بازار ارزهای دیجیتال به خوبی رشد می‌کرد و سرمایه‌گذاران اولیه ICOها را وسیله‌ای برای ثروتمند شدن تصور می‌کردند.

با این حال، بسیاری از پروژه‌ها با عرضه اولیه توکن‌های بومی خود (ICO) اقدام به کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران کردند. تحقیقات نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از پروژه‌ها با عرضه اولیه توکن‌های بومی خود (ICO) اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند.

عرضه اولیه توکن‌ها در سال ۲۰۱۷ در کره‌ی جنوبی و چین ممنوع شد و به جای آن پیشنهادات مبادله اولیه، پیشنهادات اولیه اوراق بهادار و پیشنهادات اولیه سهامداران جایگزین شدند.

با اعمال قوانین جدید  کره جنوبی، استفاده از ICOها دوباره آغاز می‌شود. یون سوک بول طرفدار بازار ارزهای دیجیتال با پیروزی در انتخابات کره جنوبی، به مردم وعده داد که ممنوعیت مربوط به ICOها را لغو می‌کند. با توجه به این گزارش، او به وعده خود عمل کرده است.

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.