دولت اسپانیا تصمیم بر جذب استخراج‌کنندگان معترض قزاقستانی دارد

جذب استخراج کنندگان رمزارز قزاقستانی توسط اسپانیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ دی ۱۴۰۰

یک قانونگذار اسپانیایی از دولت اسپانیا درخواست کرده استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال معترض در قزاقستان را جذب کنند. او همچنین سوالاتی در این رابطه از دولت اسپانیا پرسیده است. برای بررسی بیشتر خبر جذب استخراج کنندگان رمزارز قزاقستانی توسط اسپانیا با بیتستان همراه باشید.

جذب استخراج کنندگان رمزارز قزاقستانی توسط اسپانیا

ماریا مونوز، یکی از اعضای کنگره نمایندگان از حزب راست، پیشنهاد کرده تا اسپانیا را به مقصدی امن برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال تبدیل کنند. او معتقد است اعتراضات قزاقستان بر صنعت استخراج بیت‌کوین تاثیر منفی گذاشته است.

او دلیل کاهش ۱۴ درصدی نرخ هش جهانی در دو روز را آشفتگی در دومین قطب بزرگ ماینینگ جهان می‌داند.

این اقتصاددان کاهش اخیر قیمت بیت‌کوین را نیز به آشفتگی در قزاقستان ربط می‌دهد. این ارز دیجیتال پرچمدار در صرافی Bitstamp به ۴۰۶۰۰ دلار سقوط کرد.

مونوز سه سوال را با درخواست پاسخ کتبی مطرح کرد. اولین سوال او این بود که آیا دولت اسپانیا از تاثیری که کاهش اخیر هش ریت جهانی بر صنعت ارزهای دیجیتال در این کشور داشته، آگاه است یا نه.

در ادامه او دو سوال را اینگونه مطرح کرد: آیا دولت اسپانیا قصد جذب استخراج‌کنندگان ارز دیجیتال قزاقستانی را دارد یا نه و اینکه آیا اطلاعاتی در رابطه با تاثیر انرژی در استخراج بیت‌کوین دارد یا نه؟

سال گذشته، شهروندان ایجاد یک استراتژی ملی ارزهای دیجیتال را پیشنهاد کردند که شامل طراحی یک چارچوب نظارتی شفاف و معرفی استانداردهای سطح بالا بود.

هدف این پیشنهاد ایمن‌تر کردن ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران خرد و همچنین معرفی اسپانیا به عنوان یکی از قطب‌های ارز دیجیتال در اتحادیه اروپا و جهان است. با این حال دولت هنوز این پیشنهاد را بررسی نکرده است.

توییت اخیر مونوز با انتقاد شدید در توییتر مواجه شد. ارنست اورتاسون، عضو پارلمان اروپا، پیشنهاد مونوز را یک شوخی بد توصیف کرد و مدعی شد استخراج بیت‌کوین برای محیط زیست مضر است.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.