سرویس سوئدی اسپاتیفای آزمایش امکانات جدید برای ترویج NFTها را آغاز کرد

اسپاتیفای در حال آزمایش امکانات جدید برای ترویج NFT ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

براساس گزارشات جدید، سرویس سوئدی اسپاتیفای در حال آزمایش امکانات جدید برای ترویج NFT ها است. در حال حاضر برخی از هنرمندان مستقر در ایالات متحده می‌توانند از امکانات جدید استفاده کنند. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

اسپاتیفای در حال آزمایش امکانات جدید برای ترویج NFT ها

استیفای سرویس سوئدی استریم موسیقی، ویدیو و پادکست روز دوشنبه اعلام کرد در حال آزمایش امکانات جدیدی است که برای هنرمندان امکان نمایش NFTها در پروفایل را فراهم می‌کند.

در حال حاضر، برخی از هنرمندان مستقر در ایالات متحده می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. کاربرانی که در حال آزمایش این قابلیت هستند، می‌توانند NFTها را در پروفایل هنرمندان مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید از بازارهای خارجی کنند.

اسپاتیفای تاکید کرد که هیچ هزینه‌ای برای فروش NFTها گرفته نمی‌شود. طبق گفته این شرکت،  با این قابلیت جدید هنرمندان NFTها را تبلیغ می‌کنند.

ناگفته نماند که شرکت اسپاتیفای این اقدام را یکی از وظایف خود دانسته و بیان کرد که هنرمندان با این قابلیت می‌توانند رابطه خود با طرفداران را بهتر کنند.

در ماه مارس سال جاری اسپاتیفای اعلام کرده بود که قصد دارد از فناوری بلاک‌چین و NFTها در سرویس خود استفاده کند.

سرویس موسیقی استریم اسپاتیفای نقش زیادی در زندگی انسان‌ها دارد. پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک‌چین و NFTها یکی از فناوری‌هایی هستند که می‌توانند سرویس‌هایی مانند یوتیوب و اسپاتیفای را با ارزش و جذاب کنند.

با استفاده از این قابلیت جدید اسپاتیفای می‌تواند خدمات خود را بهتر کرده و به کاربران و هنرمندان کمک کند تا از آن‌ها بهره ببرند.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.