BNB Chain و Google Clouds همکاری خود را آغاز کردند

همکاری BNB Chain با Google Clouds در جهت توسعه قراردادهای هوشمند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱

فناوری بلاک چین لایه یک BNB Chain و Google Clouds آغاز همکاری خود را اعلام کردند. هدف اصلی همکاری BNB Chain با Google Clouds در جهت توسعه قراردادهای هوشمند و بهبود DApps (برنامه‌های غیرمتمرکز) اعلام شده است. این همکاری می‌تواند اثرات مثبتی بر صنعت دارایی‌های دیجیتال داشته باشد. برای مشاهده جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

همکاری BNB Chain با Google Clouds در جهت توسعه قراردادهای هوشمند

BNB Chain به طور رسمی همکاری خود را با Google Clouds اعلام کرد. با شروع این همکاری، برنامه‌های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند به زیرساخت‌های ارائه‌دهنده خدمات Clouds دسترسی خواهند داشت.

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری‌های مرتبط با دارایی‌های دیجیتال، ارائه دهندگان خدمات زیرساخت Clouds غیرمتمرکز برای بلاک‌چین‌ها نیز در حال افزایش هستند.

مشارکت بین BNB Chain و Google Cloud یک همکاری استراتژیک است و این امکان را فراهم می‌کند تا بیش از ۱۵۰۰ برنامه DApps از فضای Clouds  برای نگهداری از داده‌های زنجیره‌ای خود استفاده کنند.

طبق قرارداد این همکاری، حدود ۱۵۰ پروژه تحت برنامه شتاب‌دهنده متمرکز BNB، پشتیبانی Google Cloud را به دست آورده و امکان دسترسی سریع به داده‌ها خواهند داشت.

Google Cloud یک برنامه بسیار کاربردی در Web2 است و می‌تواند برای شبکه Web3 نیز فواید زیادی داشته باشد و در ذخیره داده‌ها به این شبکه‌ها کمک کند.

علاوه بر تعامل فعال Google Cloud، دیگر شرکت‌ها، از جمله Microsoft Azure و AWS نیز با پروتکل‌های مرتبط با بلاک‌چین‌های مختلف مشارکت دارند.

منبع: blockchain

بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.