ویزا و ConsenSys برای توسعه ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی همکاری خود را آغاز کردند

همکاری ویزا و ConsenSys برای توسعه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ دی ۱۴۰۰

بیتستان: براساس گزارشات اخیر، ویزا و ConsenSys همکاری خود را برای توسعه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی آغاز کرده‌اند. با ما همراه باشید تا از جزئیات دقیق همکاری ویزا و ConsenSys برای توسعه ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف مطلع شوید.

همکاری ویزا و ConsenSys برای توسعه ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف

براساس گزارشات اخیر، ویزا با ارائه‌دهنده فناوری‌های بلاک‌چین، ConsenSys به منظور توسعه زیر ساخت‌های جدیدی که از عرضه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) پشتیبانی می‌کند، شراکت خود را آغاز کرده است.

کاترین گو (Catharine Gu) رئیس CBDC در کمپانی ویزا، بیان کرد که ویزا و ConsenSys  در حال صحبت و گفتگو با بانک‌های مرکزی هستند تا بتوانند ارزهای دیجیتال آن‌ها را توسعه دهند.

ویزا و ConsenSys می‌توانند به درگاه‌های پرداخت متصل شوند. به عبارتی  این شرکت‌ها می‌توانند زیرساخت‌هایی را برای صدور کارت‌های پرداخت مرتبط با CBDC به وجود بیاورند.

براساس گزارشات، ویزا و ConsenSys در حال ایجاد درگاه‌های پرداخت با زیر ساخت ConsenSys هستند تا پلتفرم  برای بهره‌برداری از فناوری بلا‌ک‌چین آماده شود.

کاترین گو افزود:

دو تا سه سال آینده برای درک نقشی که CBDC در سیستم‌های پرداخت آینده دارد، حیاتی است.

مدیر فروش استراتژیک ConsenSys، بیان کرد که همکاری ما با ویزا مشکلاتی را در پی دارد اما ما در حال بررسی مشکلات هستیم.

ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی دنیا (CBDC) یکی از موضوعات محبوب در بین سیاست‌گذاران است. ConsenSys در حالی حاضر، به استرالیا، فرانسه، هنگ‌کنگ و تایلتد در توسعه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی کمک می‌کند.

منبع خبر: theblockcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.