معاملات اولین ETF بیت‌کوین آغاز شد! نزدیک به ۱ میلیارد دلار معامله در یک روز

شروع معاملات اولین ETF بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ مهر ۱۴۰۰

با توجه به گزارشات ارائه شده، دقایقی پیش اولین ETF آتی بیت‌کوین آمریکا در بازار دیجیتال عرضه شد. این صندوق ETF تقریبا رکورد معاملات را شکست. برای اطلاع از خبر شروع معاملات اولین ETF بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

ETF بیت‌کوین امروز در بازار عرضه شد و سرمایه‌گذاران پرشوق تنها در دقیقه اول حدود ۲۸۰ میلیون دلار از این صندوق را خریداری کردند. تا زمان بسته شدن بازار نزدیک به ۱ میلیارد دلار از سهام این صندوق معامله شد.

ETF بیت‌کوین امروز پس از تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در بورس اوراق بهادار نیویورک توسط ProShares عرضه شد. سرمایه‌گذارانی که می‌خواستند از رمزارز بیت‌کوین خریداری کنند، توانستند صندوق ETF این رمزارز را بخرند.

ETF بیت‌کوین، در ابتدا به قیمت ۴۲/۱۵ دلار افزایش یافت، پس از این افزایش ۵ درصد کاهش یافته و در قیمت ۴۰ دلار معامله شد. در نهایت با افزایش ۴/۸۵ درصدی قیمت این صندوق، در قیمت ۴۱/۹۴ دلار بازار بسته شد.

افزایش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار با عرضه ETFهای آتی!

ادامه خبر را بخوانید

شکست میزان حجم معاملات توسط ETF آتی بیت‌کوین

تحلیلگران بازار بیان کردند که حجم معاملات این صندوق تقریبا رکورد را شکست داد. اگرچه میزان معاملات به ۱ میلیارد دلار نرسید، اما نزدیک بود تا این سطح رشد کند.

ارقامی که توسط بلومبرگ ارائه شده نشان می‌دهد، ETF آتی بیت‌کوین آمریکا تا ۹۹۴ میلیون دلار معامله شده است. این یکی از اولین ETFهایی است که در روز اول معامله رکورد حجم معاملات را شکست.

با استفاده از این ETF سرمایه‌گذاران می‌توانند بدون خرید بیت‌کوین به این رمزارز دسترسی داشته باشند.

SEC با بیان نگرانی خود در رابطه با بازار دیجیتال، اعلام کرد که در تایید این ETF بیت‌کوین دیر اقدام کرده است. با این حال، Gary Gensler، رئیس SEC، در ماه آگوست اظهار داشت که SEC تمایل به تصویب ETFای دارد که آینده بیت‌کوین را نشان می‌دهد.

منبع خبر: decrypt

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.