آیا معاملات ETFهای بیت کوین از فردا آغاز خواهد شد؟

شروع معاملات ETFهای بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مهر ۱۴۰۰

به گزارش تحلیلگر بلومبرگ، دومین ETF بیت‌کوین می‌تواند معاملات خود را از این هفته آغاز کند. این خبر می‌تواند تاثیر به سزایی در ارزش بیت کوین و همچنین ETFهای آن داشته باشد. با بیتستان همراه باشید تا به صورت کامل به خبر شروع معاملات ETFهای بیت کوین بپردازیم.

شروع معاملات ETFهای بیت کوین

تحلیلگر بلومبرگ گفت:

دومین ETF آتی بیت کوین می‌تواند معاملات خود را از این هفته آغاز کند.

ETF بیت کوین ممکن است معاملات خود را از چهارشنبه یا پنجشنبه (فردا) آغاز کند.

جیمز سیفارت گفته که بلومبرگ اقدام به فهرست بندی صندوق‌های والکری برای صندوق معاملات آتی بیت کوین (ETF) کرده است. تصور ‌شد که ETF Valkyrie Bitcoin Strategy از امروز ۱۹ اکتبر با نماد «BTF» معامله شود. با این حال، اطلاعات جدید از Eric Balchunas تحلیلگر ETF بلومبرگ نشان می‌دهند که ممکن است معاملات از چهارشنبه یا پنجشنبه آغاز شود.

در زیر می‌توانید خبر تایید ETFهای بیت کوین توسط نهنگ ها را هم بخوانید

آیا نهنگ‌ها ETF آتی بیت کوین را تأیید می‌کنند؟

اوایل امروز ProShares تأیید کرد که معامله ETF بیت کوین از فردا آغاز می‌شود. این صندوقبه دنبال این است که ETF را به نمایش سرمایه‌گذاران نهادی و خرده فروشی درآورد.

سرمایه گذاران تشویق می‌شوند و با سرمایه‌گذاری مستقیم در BTC، مالکیت خود را در ارز دیجیتال بیت کوین نشان دهند. سرمایه‌گذاری در هر دارایی از طریق ETF، به معنای در پیش گرفتن مسیر آسان‌تر است، زیرا برای کسانی که عادت به معامله در بازار سهام دارند، این کار بسیار ساده‌تر محسوب خواهد شد.

سرمایه گذاران تنها در صورتی می‌توانند از ارزش واقعی بیت‌کوین به عنوان پول دیجیتالی مناسب برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند که خودشان بیت کوین خریداری کرده و از آن نگهداری به عمل آورند. ETF مسیر آسان‌تری را فراهم می‌کند تا بدون داشتن خود ارز دیجیتال بیت‌کوین، اقدام به معامله و خرید و فروش آن نمایند.

منبع: bitcoinmagazine

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.