راه‌اندازی یک رستوران خاص با تم رمزارزها در آمریکا

رستورانی با تم رمزارزها در آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ دی ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، رستورانی در فلوریدا آمریکا افتتاح شده است که علاوه بر تم، غذاهای آن نیز الهام گرفته شده از رمزارزها هستند. این رستوران تمامی رمزارزها را به عنوان روشی برای پرداخت هزینه‌ها پذیرفته است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات دقیق رستورانی با تم رمزارزها در آمریکا مطلع شوید.

رستوران Crypto Street در ماه جاری افتتاحیه باشکوهی داشت. منوی غذای این رستوران پر از نام‌هایی بود که به دارایی‌ها و اصطلاحات رمزارزها مربوط می‌شد.

این رستوران که در فلوریدا قرار دارد، غذاهایی مثل هات داگ و کوکتل میگو را به شکل لوگوهای دوج‌کوین و شیبااینو آماده می‌کند که بسیار مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد.

منو شامل غذاهایی مثل DeFi Caesar، Crypto Cuban، Dogedog، SHIBA Sharimp Cockatail و bitcoinana است. علاوه بر این دکوراسیون این رستوران نیز شامل پوسترهایی با موضوع فرهنگ بازار دیجیتال، نقاشی‌های مربوط به رمزارزها است.

به گفته ریکاردو وارونا (Ricardo Varona) مالک Crypto Street، این رستوران تمامی ارزهای دیجیتال از جمله Memecoin را به عنوان روشی برای پرداخت هزینه غذاها پذیرفته است.

وارونا در مصاحبه با تامپا بی تایمز (Tampa Bay Times) بیان کرد که در ابتدا پسر ۲۴ ساله‌اش او را با رمزارزها آشنا کرد. در آن زمان وارونا از طرفداران رمزارزها نبود. با گذشت زمان او با مفهوم ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شد و در ابتدا به فکر راه‌اندازی رستورانی افتاد که همه رمزارزها را به عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیرفت.

پس از شیوع بیماری همه گیر کرونا در جهان و مشکلات مربوط به آن، وارونا بیان کرد که برنامه خود را برای راه‌اندازی یک رستوران که همه ارزهای دیجیتال را به عنوان روش پرداخت پذیرفته، تغییر داده است.

او بیان کرد:

من مدام فکر می‌کردم که باید کاری متفاوت انجام دهم که برای همه تازگی داشته باشد. بعد از فکر کردن زیاد رستوران Crypto Street را راه‌اندازی کردم. تاکنون بیشتر افراد این رستوران را دوست داشته‌اند به خصوص قشر جوان. افراد زیادی هستند که داستان آن‌ها همانند من است به عبارتی پسر یا نوه آن‌ها نیز چیزی را به آن‌ها یاد داده‌اند.

علاوه بر این وارونا افزود:

مشتریان می‌توانند برای پرداخت هزینه غذاها از رمزارزها نیز استفاده کند. تاکنون چندین تراکنش با رمزارزها داشتیم.

پنج ستاره برای غذاهای رستوران یا به تم رستوران؟

رستوران Crypto Street به صورت آنلاین بررسی شده و از Yelp و Google Reviews پنج ستاره را دریافت کرده است.

به گفته مشتریان این رستوران، دکوراسیون و منو بی نظیر هستند و کارکنان آن فوق‌العاده خوش برخورد. مالک نیز با کمال میل نحوه پرداخت با رمزارزها را توضیح می‌دهد.

ماه گذشته کوین تلگراف گزارش داده بود که برگر کینگ با صرافی رابین‌هود همکاری خود را آغاز کرده است.

منبع خبر: cointelegraph

بیت کوین دوج کوین شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.