رشد قیمت استلار در پی اعلام همکاری با MoneyGram

رشد قیمت استلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مهر ۱۴۰۰

بنیاد Stellar گام‌های قابل توجهی در جهت افزایش کاربرد ارز دیجیتال اختصاصی خود با نام XLM برداشته است، از این رو با شرکت‌های زیادی در صدد همکاری بر آمده که یکی از آن‌ها MoneyGram نام دارد. مشارکت Stellar با MoneyGram بر این اساس است که کاربران این رمز ارز از این پس خواهند توانست ارز خود را به پول نقد تبدیل کرده و به کار ببرند. همین خبر باعث رشد قیمت استلار گشته که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم. با بیتستان همراه باشید.

MoneyGram اعلام کرده است که با بنیاد استلار و Circle همکاری کرده تا پلی بین دارایی‌های دیجیتالی و ارزهای کاغذی دولتی ایجاد کند. اهداف شرکت پرداخت مانی گرام از این همکاری‌ها عبارتند از:

  • انتقال پول بین المللی از طریق همتا به همتا
  • انجام تسویه حساب‌های نزدیک به زمان واقعی با استفاده از فناوری بلاک چین و استیبل‌کوین

مشتریان می‌توانند USDC را به پول نقد و بالعکس تبدیل کنند و از هزینه‌های کارمزدی کم و سرعت زیاد شبکه Stellar استفاده کنند. به گفته دنل دیکسون، مدیر عامل و مدیر اجرایی بنیاد توسعه استلار، این همکاری با هدف افزایش پذیرش فناوری بلاک چین و افزایش سودمندی و نقدینگی ارزهای رمزنگاری شده انجام گرفته است.

وی همچنین گفت:

این مشارکت نمونه درخشانی از این است که چگونه فناوری بلاک چین و استیبل کوین فرصت‌های جدیدی را برای مشتریان جهانی به ارمغان می آورد و سیستم مالی موجود را تقویت می کند. از این پس دسترسی مشتریان به خدمات دارایی‌های دیجیتالی سریع و مقرون به صرفه با سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت.

رشد قیمت XLM در پی همکاری MoneyGram با استلار:

رشد قیمت XLM در پی همکاری MoneyGram با استلار

اگرچه قرار است خدمات تعیین شده جدید در بازارهای خاصی انجام گیرند، اما فعالان بازار به این خبر واکنش مثبت نشان دادند. XLM طی چند ساعت گذشته با ۱۹ درصد افزایش به بالاترین سطح خود یعنی ۰/۳۷ دلار رسیده است.

به نظر می‌رسد عملکرد قیمت XLM طی دو هفته گذشته در یک کانال موازی صعودی بوده است. شایان ذکر است که فشار بیشتر خرید می‌تواند چشم انداز بدبینانه کوتاه مدت را باطل کرده و به سود بیشتری منجر شود.

حتی پیش بینی شده که شکست سطح مقاومت ۰/۳۸ دلار می‌تواند منجر به افزایش قیمت تا سقف ۰/۴۱ دلار یا حتی ۰/۴۳ دلار شود.

منبع: cryptobriefing

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
استلار
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.