مرور دوباره‌ی روز پیتزای بیت‌کوین: ادای احترام به خریدهای عجیب و غریب و شگفت انگیز بیت‌کوین!

خریدهای عجیب و غریب و شگفت انگیز بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت پیتزای بیت‌کوین (Pizza Day)، سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها هزینه خریدهایی که با بیت‌کوین پرداخته کرده بودند را اعلام کردند. در اینجا برخی از خریدهای عجیب و غریب و شگفت انگیز بیت کوین را معرفی خواهیم کرد. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

به مناسبت فرا رسیدن روز پیتزای بیت‌کوین، سرمایه‌گذارانی که قبلا هزینه خرید خود را با بیت‌کوین پرداخته بودند، امروز ارزش بیت‌کوین‌های پرداخت شده را اعلام کردند.

روز ۲۲ می در میان علاقه مندان به دنیای رمزارزها به عنوان روز پیتزای بیت‌کوین شناخته می‌شود. در این روز یک برنامه نویس ساکن فلوراید برای خرید دو پیتزا ۱۰۰۰ بیت‌کوین پرداخته بود. این مقدار از بیت‌کوین پرداخت شده اکنون ۳۰۰ میلیون  دلار ارزش دارد. با فرا رسیدن این روز پرداخت هزینه خریدها با بیت‌کوین نیز افزایش یافته است.

چند خرید عجیب و غریب با بیت کوین

برای مثال، پنجامین دی وال در گفتگوی خود با کوین تلگراف اعلام کرد که چند سال پیش در یک سفر خانوادگی به ژاپن، ۷ بیت‌کوین خرج کرده که اکنون بیش از ۲۰۰,۰۰۰ دلار ارزش دارد.

فیلکس کریسان، نیز برای توسعه یک ماژول نرم افزاری در سال ۲۰۱۵حدودا ۵۰ بیت‌کوین خرج کرده بود که اکنون ۱/۵ میلیون دلار ارزش دارد.

همچنین نا گفته نماند که جفری آلبوس سر دبیر کوین تلگراف، در مهمانی سال ۲۰۱۱ برای نشان دادن قابلیت همتا به همتای بیت‌کوین ۱۵ بیت‌کوین خرج کرده بود. ارزش این مقدار از بیت‌کوین ده سال پیش بسیار کم بود، اما اکنون بیش از نیم میلیون دلار ارزش دارد.

علاوه بر کوین تلگراف، تیم Coincorner نیز برخی از پرداخت‌هایی که با بیت‌کوین انجام شده‌اند را بیان کرد. طبق گفته این تیم، دنی اسکات آلبوم ۵۰ سنتی را با بیت‌کوین خریده بود. او برای این خرید ۷۰۰ بیت‌کوین پرداخت کرده.

علاوه بر این‌ها، متیو وارد توسعه دهنده نرم افزار Coincrner اعلام کرد که برای خرید بازی Cities Skylines در مارس ۲۰۱۵ حدود ۰/۱۰۸ بیت‌کوین پرداخته بود. اکنون نیز این بازی ۳۰۰۰ دلار ارزش دارد.

خریدهای پرداخت شده با بیت‌کوین

در نهایت نیز دیدی تایوتو اعلام کرد که در سال ۲۰۱۴ حدودا ۲/۷۵ بیت‌کوین را برای استخراج این رمزارز خرج کرده بود.

منبع: cointelegrph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.