قیمت LUNA به بالاترین حد خود (۱۱۷/۷۰ دلار) رسید و از ریپل پیشی گرفت

رشد عجیب قیمت لونا و عبور از ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: قیمت Terra (LUNA) اوایل امروز به بالاترین حد خود یعنی ۱۱۷/۷۰ دلار رسید. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، در ۲۴ ساعت گذشته، این رمزارز بیش از ۷ درصد افزایش یافته است. رشد عجیب قیمت لونا و عبور از ریپل در بحبوحه نوسانات قیمتی بیت‌کوین رخ داد.

رشد عجیب قیمت لونا و عبور از ریپل

توکن بومی شبکه ترا (LUNA) با یک رکورد قیمتی، از XRP پیشی گرفت. قیمت این توکن اوایل امروز با یک رشد، به بالاترین حد خود یعنی ۱۱۷/۷۰ دلار رسید.

LUNA اکنون هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و موفق شده یک بار دیگر XRP را پشت سر بگذارد. در حال حاضر ارزش بازار این توکن، ۴۱ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

رشد عجیب قیمت لونا و عبور از ریپل

در زمان نگارش این خبر، کیف پول رسمی بنیاد Luna Guard (LGF) تقریباً ۱/۴ میلیارد دلار بیت‌کوین در اختیار دارد. یکی از بنیانگذاران Terra توضیح داده که هدف از ذخیره کردن بیت‌کوین، حفظ پیوند دلاری استیبل‌کوین TerraUSD (UST) است.

همانطور که در اخبار روزهای گذشته اعلام کرده بودیم، Terra قصد دارد ذخیره بیت‌کوین خود را تا ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهد. Kwon ( از بنیانگذاران Terra) در اوایل این هفته به لورا شین (Laura Shin) پادکستر ارزهای دیجیتال گفته بود که انتظار دارد قیمت بیت‌کوین در آینده افزایش یابد.

در چنین حالتی، UST به حفظ ثبات خود ادامه خواهد داد، حتی اگر تقاضا برای انجام معاملات نیز کاهش یابد. در نظر داشته باشید که Terra’s UST همچنان محبوب‌ترین استیبل‌کوین غیرمتمرکز (با ارزش بازار ۱۶/۵ میلیارد دلار) است.

منبع: u.today

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.