پس از مدت‌ها انتظار نسخه‌ی بتای Trident در پالیگان توسط SushiSwap راه‌اندازی شد

راه اندازی نسخه بتا Trident در پالیگان توسط SushiSwap
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

راه اندازی نسخه‌ی بتا Trident در پالیگان توسط SushiSwap قطعی شد. صرافی غیر متمرکز SushiSwap نسخه بتای Trident که با عنوان Trident DEX شناخته می‌شود را به عنوان یک چارچوب جدید برای ایجاد و استقرار نقدینگی در پالیگان پیاده سازی خواهد کرد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی نسخه‌ی بتا Trident در پالیگان توسط SushiSwap

صرافی غیرمتمرکز SushiSwap تصمیم دارد نسخه  Trident DEX را در شبکه Polygon راه‌اندازی کند.

این صرافی غیرمتمرکز، به کاربران خود قابلیت‌های بازارسازی خودکار و امکان ایجاد استخرهای نقدینگی را می‌دهد. کاربران می‌توانند این نقدینگی‌های ایجاد شده در استخرهای نقدینگی را از موقعیت‌های SushiSwap V1 خود به پلتفرم جدید ساخته‌شده بر روی بلاک‌چین Polygon منتقل کنند.

این صرافی غیرمتمرکز تازه تاسیس، به عنوان نسخه بتای Trident AMM آغاز به کار کرده و Trident DEX را به عنوان چارچوب جدیدی برای ایجاد و استقرار نقدینگی پیاده‌سازی خواهد کرد.

Trident استانداردی خواهد بود که هر AMM دیگری نیز بتواند بر روی آن ایجاد شود. Trident توانایی افزایش عملکرد کاربران برای انجام مبادلات و افزودن یا حذف نقدینگی را دارد.

راه‌اندازی پروژه Trident DEX

عرضه AMM مورد انتظار در طولانی مدت در Polygon، با هدف ارائه یک چارچوب برای ساخت و استقرار AMM به جای مدیریت استخرهای نقدینگی منتشر شده است.

Trident به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با روش مشابهی که توسط Uniswap استفاده می‌شود، استخر نقدینگی ایجاد کنند. صرافی Uniswap نزدیک‌ترین رقیب SushiSwap در فضای غیرمتمرکز مالی به حساب می‌آید.

با این حال، نسخه بتا Trident در Polygon همه ویژگی‌های وعده داده شده را در زمان اجرای اولیه ساپورت نمی‌کند. با توجه به SushiSwap، پیش نمایش فعلی (فاز ۱) تنها یک نسخه اولیه از این پروژه است.

 محیط‌های مبادله مثل Uniswap ،Curve و Balancer  کدگذاری سختی دارند. همچنین همگی این محیط‌ها روش پایه یکسانی دارند، بنابراین می‌توانند توسط یک رابط واحد ادغام شوند. با ادغام آن‌ها در یک رابط، فرآیند تراکنش‌ها می‌تواند با سرعت بیشتری انجام شود.

این بدان معنی است که کاربرانی که در حال حاضر نقدینگی ایجاد شده‌ی خود را که در استخر V1 در Polygon دارند، می‌توانند به موقعیت نقدینگی خود در Trident تغییر دهند.

پلتفرم جدید Trident احتمالا به استانداردسازی نحوه ایجاد استخرهای نقدینگی (LPs) با کمک IPool، کمک خواهد کرد.

منبع: cryptodaily

سوشی
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.