بیش از ۴ میلیارد دلار توکن LUNA توسط ترا، سوزانده شد!

سوزانده شدن بیش از ۴ میلیارد دلار توکن LUNA توسط ترا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آبان ۱۴۰۰

پلتفرم ترا (Terra) 4/5 میلیارد دلار ترا (LUNA) را سوزاند. LUNA که به عنوان اصلی‌ترین استیبل‌کوین این شبکه محسوب می‌شود، در پی این اقدام احتمالا در کوتاه مدت با افزایش قیمت رو به رو خواهد شد. این تصمیم ترا با استفاده از سیستم حاکمیت بر روی زنجیره گرفته شده است. با بیتستان همراه باشید تا به سوزانده شدن بیش از ۴ میلیارد دلار توکن LUNA توسط ترا بیشتر بپردازیم.

سوزانده شدن بیش از ۴ میلیارد دلار توکن LUNA توسط ترا

Terra، یک پروژه پایدار الگوریتمی مبتنی بر قرارداد هوشمند، پیشنهاد ارائه شده مبنی بر سوزانده شدن ۴/۵ میلیارد دلار ترا (LUNA)، توکن اصلی خود را به تایید رساند. سوزاندن این توکن‌ها با تولید هر ۸۰۰ بلوک صورت می‌گیرد و هدف آن انطباق ساختار این ارز دیجیتال برای آپدیت کلومبوس ۵ (Columbus ۵) است.

UST به دست آمده از سوزاندن این توکن‌ها، مجدداً به استخر شبکه تخصیص داده می‌شود و مدیریت مسئول تصمیم‌گیری در مورد اینکه با این بودجه چه کار کند، است.

افزایش قیمت LUNA در پی این توکن سوزی:

طبق یک توییت از حساب رسمی Terra، این توکن سوزی یه عنوان یکی از بزرگ‌ترین توکن سوزی‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال است که می‌تواند باعث افزایش قیمت LUNA در دراز مدت شود؛ زیرا این توکن کمیاب‌تر خواهد شد.

Do Kwon، مدیر عامل Terraform Labs در مورد این توکن سوزی اظهار داشت که این عمل، اقتصاد لونا را ساده کرده و موجب افزایش سودها خواهد شد.

Kwon همچنین خاطرنشان کرد که پس از تغییراتی که با به‌روزرسانی کلمبوس ۵ رخ خواهد داد، همه هزینه‌های مبادله استیبل‌کوین زنجیره‌ای جهت اعتبارسنجی به استخر جوایز اوراکل منتقل می‌شوند و ما معتقدیم که این کار باعث می‌شود که پاداش‌های لونا سودآور بماند.

منبع: news.bitcoin

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

انتشار تتر در پلتفرم غیرمتمرکز قراردادهای هوشمند اولنچ
تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.