بنیاد لونا، ۲۳۰ میلیون دلار بیت‌کوین دیگر به ذخایر BTC خود اضافه کرد

خرید ۲۳۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر توسط بنیاد لونا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: بنیاد ترا (Terra LFG) پس از کاهش قیمت بیت‌کوین به زیر ۴۵ هزار دلار، با خرید ۵ هزار بیت‌کوین دیگر (به ارزش ۲۳۰ میلیون دلار) از MicroStrategy پیشی گرفت. از آنجایی که قیمت بیت‌کوین در نوسان است، Terra و Do Kwon از این فرصت استفاده می‌کنند تا ذخایر بیت‌کوین خود را افزایش دهند. در ادامه جزئیات خرید ۲۳۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر توسط بنیاد لونا را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

Terra یکی از بلاک‌چین‌های پیشرو که از بیت‌کوین (BTC) برای حمایت از استیبل‌کوین دلار ایالات متحده (UST) استفاده می‌کند، بیش از ۵,۰۰۰ بیت‌کوین دیگر خریداری کرده است.

داده‌های ثبت شده نشان می‌دهند که در ۶ آوریل، ترا ۵,۰۴۰ بیت کوین دیگر خریداری و ذخایر بیت‌کوین خود را به ۳۵,۷۶۸ بیت‌کوین رسانده است.

یکی از بنیانگذاران بلاک‌چین ترا به نام Do Kwon در توییتر گفت که این طرح (ذخیره کردن بیت‌کوین) به تازگی شروع شده و ترا قصد دارد به صورت مداوم این کار را انجام دهد.

Kwon در ماه گذشته گفته بود که ابتدا ذخایر بیت‌کوین ترا را به ۳ میلیارد و سپس به ۱۰ میلیارد دلار خواهیم رساند.

توییت بنیان گذار ترا در مورد خرید ۲۳۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر توسط بنیاد لونا

رقابت کیف پول LFG با MicroStrategy

خرید ۲۳۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر توسط بنیاد لونا

با خرید ۵ هزار بیت‌کوین دیگر توسط ترا، موجودی کیف پول LFG در حال نزدیک شدن MicroStrategy است. MicroStrategy نیز در این هفته حدود ۴۰۰۰ BTC خریداری نمود و حالا در مجموع ۱۲۹,۲۱۸ بیت‌کوین دارد.

اگر ترا بخواهد موجودی کیف پول بیت‌کوین خود را به ۱۰ میلیارد دلار برساند، باید تقریباً ۱۸۴,۸۰۰ بیت کوین دیگر خریداری کند. با عملی شدن این امر، Kwon به بزرگترین نهنگ بیت‌کوین جهان تبدیل می‌شود.

تغییر قیمت بیت‌کوین با خریدهای ترا و MicroStrategy

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که پس از سقوط میانگین متحرک ۲۰۰ روزه به ۴۸,۰۰۰ دلار، BTC/USD یک شبه کاهش یافت و اگر این روند ادامه پیدا کند، احتمالا قیمت بیت‌کوین به ۴۶,۲۰۰ دلار خواهد رسید.

خرید ۲۳۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر توسط بنیاد لونا

منبع: cointelegraph

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.