بایننس از استیکینگ استیبل کوین ترا (UST) پشتیبانی خواهد کرد

پشتیبانی استیکینگ استیبل کوین ترا توسط صرافی بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

پشتیبانی استیکینگ استیبل کوین ترا توسط صرافی بایننس آغاز شد. در این استیکینگ شما می‌توانید تا ۱۹/۶۳ سود سالیانه (APY) به دست آورید. در حال حاضر پروتکل Anchor سود سالیانه بیشتری را نسبت به رقبای خود مانند Dai و USDC ارائه می‌دهد. برای بررسی بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

پشتیبانی استیکینگ استیبل کوین ترا توسط صرافی بایننس

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، اکنون قابلیت استیکینگ UST را ممکن کرده است. در این استیکینگ شما می‌توانید تا ۱۹/۶۳ سود سالیانه (APY) به دست آورید. همچنین این صرافی در آگوست ۲۰۲۰ برنامه خود برای راه‌اندازی استیکینگ DeFi را نیز اعلام کرده بود.

استیکینگ این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با قفل کردن دارایی‌های دیجیتال خود در یک قرارداد هوشمند، درآمد کسب کنند.

LUNA، ارز دیجیتال شبکه Terra، توانست به بالاترین قیمت خود یعنی ۱۱۹/۱۸ دلار برسد. استیبل کوین ترا بزرگترین استیبل کوین غیرمتمرکز با ارزش بازار ۱۶/۶ میلیارد دلار است.

آیا UST ایمن است؟

در حال حاضر پروتکل Anchor سود سالیانه بیشتری را نسبت به رقبای خود مانند Dai و USDC ارائه می‌دهد. Do Kwon، بنیانگذار Terra، نیز اعلام کرد که این نرخ اکنون برای بیش از ۳۰ میلیون کاربر Binance در دسترس است.

با این حال مشخص نیست که آیا این پروژه در بلندمدت پایدار خواهد بود یا خیر؟ چراکه بسیاری در مورد آینده این پروژه تردید دارند. همچنین UST در دسامبر ۲۰۲۰ به قیمت ۰/۸۶ دلار سقوط کرده بود.

منبع: u.today

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.