آیا دفتر ترا در سنگاپور یک شرکت کاغذی است؟

دفتر ترا در سنگاپور یک شرکت کاغذی است؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ خرداد ۱۴۰۱

یک رسانه خبری مستقر در کره جنوبی اخیرا ادعا کرده که دفتر بلاک‌چین ترا در سنگاپور احتمالا یک شرکت کاغذی است. اما آیا واقعا دفتر ترا در سنگاپور یک شرکت کاغذی است؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

دفتر ترا در سنگاپور یک شرکت کاغذی است؟

بر اساس گزارشات اخیر، یک رسانه خبری کره جنوبی ادعا کرده که دفتر ترا در سنگاپور یک شرکت کاغذی است. طبق گزارشات، این ادعا با اظهارات بنیانگذار ترا که در رابطه با فعالیت شرکت ترا در سنگاپور بود، در تضاد است.

توجه داشته باشید، با وجود اینکه این شرکت در سنگاپور به ثبت رسیده، اما بخش عمده‌ای از فعالیت‌های آن در کره جنوبی انجام می‌شد. با توجه به اسناد ارائه شده، دفتر ترا در سنگاپور یک روز قبل از سقوط این رمزارز تمامی دارایی‌های خود را فروخته بود.

این حرکت باعث شک بسیاری از افراد شد. بیشتر افراد و رسانه‌ها  ادعا کردند که دوکوون اطلاعاتی در خصوص سقوط ترا داشت.

بعد از این ادعاها، خبرنگاران SBC از دفتر بلاک‌چین ترا در سنگاپور بازدید کردند. طبق گزارشات آن‌ها، دفتر ترا در سنگاپور شرکتی است که ثبت شده، ولی هیچ عملیات و فعالیتی ندارد.

طبق گفته خبرنگاران SBC همسایگان این ساختمان بیان کردند هرگز مدیر عامل شرکت ترا را ندیده‌اند. به نظر می‌رسد آدرس‌هایی که شرکت ترا آن‌ها را به عنوان شعبه‌های خود معرفی کرده، شرکت‌های در حال ساخت هستند.

طبق گزارشات مقامات کره جنوبی، دفتر ترا در سنگاپور را به فرار مالیاتی متهم کردند.

منبع: coingape

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.