۵۰ پروژه ترا به شبکه پالیگان مهاجرت کردند

مهاجرت ۵۰ پروژه ترا به شبکه پالیگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ تیر ۱۴۰۱

خبر مهاجرت ۵۰ پروژه ترا به شبکه پالیگان تایید شد. رایان وایات، مدیر عامل استودیو Polygon، مهاجرت پروتکل‌های Web3 از بلاک‌چین Terra (LUNA) به این شرکت را در توییتی تایید کرد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

مهاجرت ۵۰ پروژه ترا به شبکه پالیگان

از زمان فروپاشی Terra (LUNA) و استیبل کوین TerraUSD (UST) در اواسط ماه می، ده‌ها پروتکل این شبکه به شبکه Polygon (MATIC) منتقل شدند.

مهاجرت ۵۰ پروژه ترا به شبکه پالیگان

به گفته Wyatt، بیش از ۴۸ پروژه، از جمله اکوسیستم NFT One Planet و پروتکل Derby Stars HQ Play-to-Earn، از قبل به شبکه Polygon (MATIC) منتقل شده‌اند.

در تاریخ ۱۵ می و حین سقوط Terra (LUNA)، مدیر عامل استودیو Polygon اظهار داشت که اکوسیستم او از مهاجرت پروتکل‌های ترا به Polygon پشتیبانی می‌کند.

وی ادعا کرد که Polygon سرمایه و منابع لازم را برای اطمینان از مهاجرت یکپارچه هر دو پروژه و جوامع آن‌ها از Terra (LUNA) در نظر گرفته و در اختیار این پروتکل‌ها قرار خواهد داد.

طبق گزارشات قبلی، اکوسیستم Terra (LUNA) به دلیل برداشت‌های قابل توجه نقدینگی از Anchor Protocol (ANC)، که بلوک سازنده این شبکه بود، سقوط کرد.

بعد از آن ارزش هر دو توکن LUNA و UST در عرض چند روز تقریباً به صفر رسیدند. در ۲۷ می ۲۰۲۲، Do Kwon بلاک‌چین جدیدی را با نام Terra 2.0 مجددا راه‌اندازی کرد. با این حال، اکوسیستم dApps آن نیز نابود شد.

قبل از فروپاشی، Terra (LUNA) بزرگترین پلتفرم قراردادهای هوشمند از نظر TVL پس از اتریوم (ETH) بود. طبق DeFi Llama، در هفته‌های اخیر، معیارهای TVL آن تقریباً ۱۰۰۰ برابر کاهش یافته است.

منبع: u.today

ترا ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.