حذف حساب توییتر مدیرعامل تتر به دلیل افشارگری بلومبرگ

حذف حساب توییتر مدیرعامل تتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مهر ۱۴۰۰

حساب توییتری متعلق به مدیرعامل Tether امروز پس از مشاجره بر روی استیبل‌کوین USDT حذف شد. حذف حساب توییتر مدیرعامل تتر فعلا از سوی شرکت تتر و یا خود توییتر بازخوردی نداشته و مشخص نیست که پیامرسان توییتر این اکانت را حذف کرده یا فردی که مدیریت اکانت را بر عهده داشته. با بیتستان همراه باشید تا به این خبر بیشتر بپردازیم.

اوایل امروز شبکه بلومبرگ تحقیقاتی را درباره ذخایر حامی توکن USDT تتر منتشر کرد. در این گزارش نتیجه گیری به عمل آمده نشان می‌داد که تتر از دارایی‌های مشکوک از جمله بدهی دولت چین نگهداری کرده است.

در حال حاضر نیز حساب توییتر متعلق به مدیر عامل Tether به نام Jan Ludovicus van der Velde، توسط خود وی یا شخصی که به این حساب دسترسی دارد حذف شده است. حساب Van der Velde قبلاً زیر دسته urwhatuknow قرار داشت. آخرین توییت وی هم که در ۴ اکتبر منتشر شده بود، به عنوان یک صفحه بایگانی شده در دسترس است.

حتی قبل از حذف حساب کاربری، اکانت ون در ولده بسیار مبهم بود. برخی سوالاتی مطرح کرده بودند که آیا مدیرعامل وجود دارد یا نام انتخابی فقط یک نام مستعار است؟ اگرچه برخی از رسانه‌ها به این نوع سوالات دامن زده بودند، اما وان در ولده عمدتا در مورد موضوعات مربوط به Tether و شرکت خواهرش Bitfinex با مردم درگیر نشده است.

آیا حذف حساب توییتر مدیرعامل تتر، نتیجه افشاگری بلومبرگ است؟

در حالی که شدیدترین منتقدان تتر معتقدند که این شرکت در آستانه سقوط قرار دارد، بعید است چنین کاری نتیجه افشا شدن برخی اطلاعات در مقاله بلومبرگ باشد، به ویژه با توجه به اینکه تتر در گذشته از جنجال‌های مختلف جان سالم به در برده است.

این احتمال وجود دارد که حساب Van der Velde به منظور جلوگیری از درگیری در توییتر حذف شده باشد. در حقیقت حذف اکانت مدیرعامل تتر شبیه یک حادثه در سال ۲۰۱۹ است که در آن کریگ رایت (Craig Steven Wright) از بیت کوین SV به دنبال جنجال گسترده به راه افتاده؛ از توییتر ناپدید شد.

علاوه بر این، سایر مدیران Tether مانند CTO Paolo Ardoino در توییتر فعال هستند. از این رو نمی‌توان حذف اکانت مدیرعامل تتر را نتیجه مشکلات به وجود آمده دانست.

منبع: cryptobriefing

تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.