USDT
Tether - تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ارز دیجیتال تتر چیست؟

در بازار ارزهای دیجیتال نوعی رمزارز وجود دارد که ارزش آن پایدار یا ثابت است. این ارزها که به آن‌ها استیبل کوین (StableCoin) می‌گویند، دارای پشتوانه هستند و قیمت آن‌ها بستگی به قیمت کالای ارزشمند یا ارز فیات پشتوانه‌شان دارد و نوسانات بازار کریپتوکارنسی تاثیر بر ازش این دارایی دیجیتالی ندارد. به‌طور کلی استیبل کوین‌ها به‌منظور در امان ماندن سرمایه‌گذارن بازار کریپتو از نوسانات شدید بازار به‌وجود آمده‌اند. مطرح‌ترین ارزهای دیجیتال پایدار، تترها (Theter) هستند. تتر قوی‌ترین و محبوب‌ترین استیبل کوین است که ارز آن برابر با ۱ دلار آمریکا است و انواع مختلفی دارد. تتر را با نماد USDT در بازار رمزارزها می‌شناسیم. تتر شبکه‌های ترون (TRC20) و اتریوم (ERC20)، در حال حاضر از مطرح‌ترین تترهای در معاملات رمزارز هستند. تترهای صرافی بایننس نیز در حال حاضر در بازار کریپتوکارنسی محبوب و مطرح شده‌اند Bep2 و Bep20 ارزهای دیجیتال پایدار، زنجیره‌های بایننس هستند.

خرید تتر

شما می‌توانید از سامانه مبادلات رمزارز بیتستان ارز دیجیتال تتر خریداری کنید. تتر شبکه‌های ترون (TER20) و اتریوم (ERC20) و همچنین تترهای زنجیره‌های بایننس (BEP2 ،BEP20) در سامانه ما پشتیبانی می‌شوند. شما می‌توانید با حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان این استیبل کوین‌ها را خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با مفهوم تتر و استیبل کوین یا به‌طور کلی بازار USDTها می‌توانید مقالات وبلاگ بیتستان را در این‌باره مطالعه کنید. فراموش نکنید که همکاران ما در بخش پشتیبانی بیتستان به‌طور ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌ها و دغدغه‌های شما در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال هستند.

فروش تتر

چنان‌چه قصد فروش استیبل کوین تتر خود را دارید، می‌توانید در مدت زمانی کوتاه و با روشی بسیار ساده در سامانه بیتستان این دارایی پایدار دیجیتال خود را به ریال تبدیل کنید. همچنین برای آشنایی با معاملات بازار USDT می‌توانید مقالات ما در وبلاگ بیتستان را مطالعه کنید. در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت با کارشناسان پشتیبان بیتستان در ارتباط باشید.

اخبار و تحلیل‌های تتر

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های تتر