تگزاس فعالیت‌های ماینرها را به دلیل گرمای زیاد متوقف کرد!

متوقف شدن فعالیت ماینرهای کریپتو در تگزاس به دلیل گرمای زیاد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از متوقف شدن فعالیت ماینرهای کریپتو در تگزاس به دلیل گرمای زیاد می‌دهند. باتوجه به اینکه بسیاری از مناطق تگزاس در ماه ژوئیه گرمای بیش از ۱۰۰ درجه را تجربه کردند، ماینرهای تگزاس تمامی فعالیت‌های خود را متوقف نموده‌اند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

متوقف شدن فعالیت ماینرهای کریپتو در تگزاس به دلیل گرمای زیاد

با گرم شدن هوا و رسیدن دمای برخی از مناطق تگزاس به ۱۰۰ درجه، ماینرهای تگزاس با پیش‌بینی اینکه شبکه انرژی قدرت کافی را ندارد، فعالیت‌های خود را متوقف کردند.

شورای قابلیت اطمینان الکرونیک تگزاس (EPCOT) روز یکشنبه بیان کرد که به احتمال زیاد در آینده نزدیک مصرف برق افزایش یابد. از این رو، بهتر است افراد و مشاغل در مصرف آن صرفه‌جویی کنند. این شورا بیان کرد علت افزایش مصرف برق به استفاده افراد از تجهیزات تهویه برای سرمایش محل است.

گفتنی است براساس پیش‌بینی‌ها میزان مصرف برق می‌تواند به ۷۹,۶۱۵ مگاوات برسد. نا گفته نماند که بسیاری از ماینرها در ایالت لون اعلام کردند که فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

متوقف شدن فعالیت ماینرهای کریپتو

علاوه بر این، روز دوشنبه Core Scientific یکی از استخرهای تگزاس اعلام کرد تمام سرورهای ASIC خود را تا اطلاع ثانوی خاموش کرده است.

سخنگوی Riot Blockchain در گفتگوی خود با کوین تلگراف بیان کرد که فعالیت ماینرهای خود را به درخواست EROCT در طول ماه تابستان کاهش داده و ۸۶۴۸ مگاوات ساعت کمتر برق مصرف می‌کند.

مدیر عامل بلاک‌چین آرگو نیز بیان کرد که در زمان تقاضای زیاد مردم برای برق، ماینرها نیز اقداماتی انجام دهند و زمانی که ERCOT یک هشدار می‌دهد باید به آن توجه لازم را داشته باشیم.

متوقف شدن فعالیت ماینرهای کریپتو در تگزاس

منبع: Cointekegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.