بازی تیتان‌ آرنا (Thetan Arena) و راه‌های کسب درآمد دلاری از آن

بازی تیتان آرنا (Thetan Arena)
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 8 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

بازی تیتان آرنا (Thetan Arena) یکی از جدیدترین بازی‌های بلاک‌چینی است که بعد از انتشار به سرعت محبوب شده است. این بازی که توسط شرکت WolfFun games به بازار عرضه شده است بر بستر بلاک‌چین توسعه داده شده و بر اساس سیستم P2E (Play To Earn) در بازی، کاربران می‌توانند تنها با بازی کردن به راحتی کسب درآمد کنند.

قابلیت P2E (Play To Earn) یکی از جدیدترین حوزه‌های دنیای گیمینگ بحساب می‌آید. بسیاری از پروژه‌های بلاک‌چینی هم به این حوزه‌ی جذاب و پرمخاطب ورود کرده‌اند. بااستفاده از این قابلیت کاربران با بازی کردن و شرکت در رویدادهای بازی می‌توانند کسب درآمد داشته باشند. با بیتستان در این مقاله همراه باشید تا قدم به قدم با بازی تیتان‌ آرنا (Thetan Arena) و راه‌های کسب درآمد دلاری از آن آشنا شویم.

بازی تیتان آرنا (Thetan Arena) چیست؟

بازی تیتان آرنا (Thetan Arena) یک بازی آنلاین چندنفره در سبک مبارزه‌ای است که در سیستم‌های رایانه‌ای ویندوزی و هم‌چنین تلفن‌های همراه اندرویدی و آیفون‌ها قابل بازی کردن است.

  • گیم‌پلی تیتان آرنا (Thetan Arena):

گیم‌پلی بازی تتان آرنا یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی‌های آنلاین است که به اصطلاح MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) گفته می‌شود. در این سبک بازی‌ها بازیکنان در یک محیط جذاب به مبارزه‌ی تیمی با یکدیگر می‌پردازند و تیمی که بیشترین میزان آسیب به حریف را زده باشد برنده خواهد بود. با پیش رفتن در بازی می‌توانید شخصیت‌های بیشتری را باز (Unlock) کنید.

در این بازی، بازیکنان باید با تشکیل تیم‌های آنلاین چهارنفره، به مبارزه با تیم‌های دیگر بپردازند. مبارزات در بازی با سلاح‌های گرم مختلف انجام می‌گیرد که بسته به کاراکتر قهرمان بازی، این سلاح‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند. گیم‌پلی این بازی برخلاف بسیاری از بازی‌های بلاک‌چینی، بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

  • گرافیک بازی تیتان آرنا (Thetan Arena):

یکی از جنبه‌های جذاب تیتان آرنا (Thetan Arena) گرافیک آن است. طراحی بصری شخصیت‌های بازی و ویژگی‌های ظاهری هرکدام بسیار جذاب طراحی شده است. هم‌چنین با ارتقای سطح (Level Up) بازیکن خودتان می‌توانید قابلیت‌های فیزیکی و جزئیات مختلفی به شخصیت‌ او اضافه کنید.

محیط بازی نیز از جزئیات قابل توجهی تشکیل شده است که برای بازیکنان تکراری نمی‌شود. مثلا در نقاط مختلف بازی سبدهای جایزه قرار داده شده است و همینطور افکت‌هایی که با تیراندازی‌ها و شلیک بمب‌ها و … در بازی ایجاد می‌شود، بر جذابیت گرافیکی گیم‌پلی بازی تاثیر مثبت می‌گذارند.

قهرمانان بازی

در ابتدای بازی ۳ شخصیت اصلی به شما بصورت رایگان داده می‌شود. شخصیت‌های اصلی در بازی تیتان آرنا (Thetan Arena) قهرمان (Hero) نامیده می‌شوند و دسته‌های مختلفی دارند:

  • Assassin:

اساسین‌ها می‌توانند به راحتی در نقاط مخفی بازی پنهان شوند و از نزدیک آسیب‌های شدید به دشمنان بزنند. در عین‌حال بخاطر سریعتر بودن در برابر حملات دشمن کمتر مقاوم هستند و زودتر از جان‌شان (Health) در بازی کم می‌شود.

  • Marksman:

این دسته از شخصیت‌ها در بازی این قابلیت را دارند که از راه دور به دشمن شلیک کنند و آسیب‌های شدیدی ایجاد کنند. بعلت سرعت پایین شلیک کردن در رویایی با دشمن در فواصل نزدیک خوب عمل نمی‌کنند.

  • Tank:

تانک‌ها همانطور که از نام‌شان پیداست قوی‌ترین و بزرگترین قهرمان‌های بازی هستند که آسیب‌های بسیار شدید به دشمن وارد می‌کنند و هم‌چنین می‌توانند رهبری تیم را برعهده بگیرند. ضعف‌شان این است که سرعت پایینی در مبارزات دارند.

هرکدام از این سه دسته در بازی، در ۳ کلاس مختلف وجود دارند. اولین کلاس، قهرمان‌های Common یا همان معمولی هستند. این شخصیت‌ها بطور خودکار در ابتدای بازی به شما داده می‌شوند. با پیش رفتن در بازی و بدست‌ آوردن امتیازات بالا، دو کلاس دیگر Legendary و Epic برای شما باز می‌شوند.

این دو کلاس یعنی Legendary و Epic، قابلیت‌های بسیار بیشتری نسبت به قهرمان‌های کلاس معمولی (Common) دارند. هرچه قهرمان جدید کمیاب‌تر باشد، قدرت‌های بیشتری داشته و ارزشمندتر خواهد بود.

قدرت‌های قهرمانان و ارتقاء شخصیت‌ها در Thetan Arena

جدای از قابلیت‌هایی که بسته به نوع و کلاس قهرمان انتخابی در بازی متفاوت است،‌ یک سری ویژگی‌ها و قدرت‌هایی (Skills) در بازی به شکل ثابت وجود دارند و برای هر قهرمان با هر رده و کلاسی می‌توانند اعمال شوند.

با پیش رفتن در بازی می‌توانید قابلیت‌های بیشتری را برای کارکترها باز کنید. هم‌چنین قابلیت مهم دیگری که وجود دارد امکان ارتقاء یا آپدیت خود قهرمان بازی است. با جلو رفتن در بازی و کسب Gemها می‌توانید کاراکتر خودتان را آپدیت کنید. قهرمان‌های بازی با آپدیت شدن قدرت آسیب و سرعت بیشتری خواهند داشت.

سبک‌های اصلی بازی (Modes)

سبک‌ها (Modes) بازی تیتان آرنا

Thetan Arena سبک‌های متفاوتی برای بازی کردن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ۴ سبک (Mode) اصلی در بازی وجود دارد:

  • Death Match

در این سبک بازیکنان به تیم‌های ۴ نفره تقسیم می‌شوند و هر تیمی که بیشترین آسیب را به تیم‌ دیگر اعمال کند، برنده مبارزه خواهد بود. برای چالشی‌تر کردن بازی، هر مبارزه در یک زمان محدود انجام می‌شود.

  • SuperStar

در این سبک از بازی، تیمی که بیشترین ستاره را در مبارزه جمع کند برنده خواهد شد. این ستاره‌ها با از بین بردن صندوق‌ها بصورت تصادفی در محیط‌های مختلف بازی پخش می‌شوند و تیمی که سریعتر آن‌ها را جمع کند برنده خواهد بود.

  • Tower

در این سبک شما باید بعنوان تیم‌های ۴ نفره از برج‌ اصلی خودتان مراقبت کنید و برج دشمن را از بین ببرید. برای اینکار بهترین استراتژی تقسیم گروه بر دو دسته است، یعنی دونفر از برج مراقبت کرده و دو نفر دیگر به اهداف دشمن حمله کنند.

  • Battle Royale

این سبک تنها سبکی از بازی است که بصورت دونفره و تک نفره می‌توان آن را بازی کرد. روش بازی در این سبک به این صورت است که یا به صورت تکی یا در تیم‌های دو نفره باید تیم‌ها یا افراد رقیب را حذف کنید و آخرین نفری که در زمین مبارزه باقی می‌ماند برنده خواهد بود.

روش کسب درآمد دلاری از بازی تیتان آرنا (Thetan Arena)

بازی تیتان آرنا (Thetan Arena)

سه روش اصلی برای کسب درآمد در بازی وجود دارد.

  • مبارزه

روش اصلی کسب درآمد در Thetan Arena از طریق مبارزه (Fight) انجام می‌گیرد که در بالا بصورت کامل توضیح داده شد. با پیروز شدن در مبارزات می‌توانید دو توکن اصلی بازی یعنی THC و THG را بعنوان پاداش دریافت کنید و با فروش آن‌ها درآمد داشته باشید.

لازم به ذکر است که شخصیت‌های رایگان بازی نمی‌توانند چندان درآمدی برای شما داشته باشند و برای درآمد دلاری می‌توانید در MarketPlace بازی شخصیت‌های مختلف را با توجه به بودجه‌ی شخصی خریداری کنید. قیمت این قهرمان‌ها بسیار اقتصادی و بصرفه است.

  • خرید صندوق‌های بازی

خرید صندوق‌های بازی راه دیگر کسب درآمد در بازی است اما یک عیب بسیار اساسی دارد که قیمت بسیار بالای این صندوق‌ها است. ارزان‌ترین صندوق نزدیک به ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد. البته آیتم‌های بی‌نظیری در این صندوق‌ها وجود دارد اما قیمت بالای‌ آن برای همه بازیکنان مقبول نیست.

  • جوایز هفتگی و ماهانه‌ی رویدادهای بازی

در بازی بصورت ماهانه و گاها هفتگی رویدادهایی برنامه ریزی می‌شوند که با کامل کردن ماموریت‌های آن می‌توانید بعنوان پاداش مبلغی را دریافت کنید که به کیف‌پول دیجیتالی شما واریز خواهد شد.

توکن‌های اصلی بازی (THG و THC) و نحوه بدست آوردن آنها

توکن‌های اصلی بازی تیتان آرنا

دو توکن اصلی بازی THG و THC نام دارند که با بازی کردن می‌توانید آن‌ها را بدست آورید. همانطور که گفته شد شخصیت‌های رایگان بازی قابلیت چندانی برای کسب توکن در بازی را ندارند بنابراین برای بدست آوردن توکن‌های بازی باید قهرمان‌های بازی را خریداری کنید.

هر قهرمان با توجه به کلاس و قدرت‌های مختلف خود، تا یک حد ثابتی می‌تواند توکن بدست بیاورد. بعد از پر شدن این مقدار، قهرمان خریداری شده دیگر قابلیت کسب درآمد نخواهد داشت و باید قهرمان جدیدی خریداری کنید.

این توکن‌ها می‌توانند برای مقاصد مختلفی استفاده شوند. جدای از امکان فروش آن‌ها و کسب درآمد دلاری می‌توانید با نگه‌داشتن و جمع کردن‌ این توکن‌ها، با بالارفتن ارزش بازار Thetan Arena، به درآمد خوبی برسید. هم‌چنین این بازی قابلیت Staking را هم به دارندگان توکن‌های خود می‌دهد و می‌توانید با سپرده‌گذاری توکن‌ها در خود سایت Thetan Arena بصورت ماهانه چندین درصد سود کسب کنید.

مزیت‌های بازی Thetan Arena نسبت به سایر بازیهای کریپتویی چیست؟

این بازی جزو معدود بازی‌های بلاک‌چینی است که بصورت کاملا رایگان در اختیار بازیکنان سراسر جهان قرار می‌گیرد و برای بازی کردن نیازی به پرداخت هیچ پولی نیست. این قابلیت به اصطلاح (F2P (free to play نامیده می‌شود.

از مزیت‌های دیگر بازی می‌توان به گیم‌پلی جذاب و اعتیاد‌آور آن آشاره کرد. هم‌چنین گرافیک بازی بسیار تماشایی بوده و محیط‌های متنوع و سبک‌های مختلفی در بازی وجود دارد که بازیکنان براحتی می‌توانند بین این محیط‌ها و سبک‌ها جابه‌جا شوند. بنابراین بازی بعد از گذشت مدتی خسته کننده نخواهد شد.

هم‌چنین این بازی در ۳ پلتفرم مختلف عرضه شده است که دسترسی‌پذیری آن را بسیار بهتر از سایر بازی‌های هم‌رده‌اش کرده است. تیتان آرنا (Thetan Arena) را می‌توانید در تلفن‌های همراه اندرویدی یا IOS خود بازی کنید. هم‌چنین امکان بازی کردن برای کاربران ویندوز نیز فراهم است.

NFTهای بازی Thetan Arena و کسب درآمد از آن‌ها

NFTهای بازی تتان آرنا

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان با‌ آن در این بازی درآمد داشت آپدیت قهرمان‌های بازی و شخصی‌سازی و بعد فروش آن‌ها در بازار خرید و فروش خود سایت Thetan Arena بصورت توکن‌های غیرمثلی (NFT) است. این شخصیت‌ها باتوجه به کلاس و توانایی‌شان قیمت‌های مختلفی دارند.

هم‌چنین قابلیت مهم دیگری که بر افزایش قیمت قهرمان شما اثر خواهد گذاشت، میزان توکن‌پذیری قهرمان شما است. با تبدیل کردن قهرمان اصلی به NFT مالکیت معنوی وی به خریدار واگذار می‌شود. قیمت هر یک از این NFTها با افزایش حجم بازار پروژه‌ی بازی و توکن‌های اصلی آن می‌تواند بصورت چشمگیری در آینده افزایش یابد.

نقشه راه RoadMap پروژه Thetan Arena

تیم توسعه‌‌دهنده‌ی این بازی با ترسیم نقشه‌ راه دقیق برای این پروژه افکار خوبی برای آینده‌ی این بازی در سر دارد. در حال حاضر این بازی در فاز ۳ نقشه راه خود قرار دارد.

  • فاز اول – سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱
  1. نسخه تستی اولیه Alpha Test
  2. عرضه‌اولیه توکن THG
  3. ارائه NFT قهرمانان
  • فاز دو – سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱
  1. نسخه تستی ثانویه بازی Beta Test
  2. عرضه‌ی نسخه رسمی بازی
  3. رویدادهای خاص
  • فاز سه
  1. امکان ایجاد کلن‌های تیمی
  2. تغییرات ظاهری شخصیت‌ها
  3. امکان بازی کردن سبک Battle Royale با ۴۲ بازیکن
  • فاز چهار
  1. اضافه شدن پت‌ها در بازی
  2. صندوق‌های کلن‌ها
  3. قابلیت Staking یا سهام‌گذاری
  • فاز پنج
  1. سبک‌های آنلاین بیشتر
  2. مبارزات بین کلن‌ها
  3. قابلیت پخش جریانی
  • فاز شش
  1. برگزاری تورنمنت‌های مختلف
  2. رویدادهای مبارزه‌ای
  3. سیستم اهدا Donate
  • فاز هفت
  1. محتواهای ماهانه
  2. رویدادی‌های آفلاین
  3. قابلیت Live-ops

درباره تیم فنی سازنده‌ی بازی Thetan Arena و همکاران این پروژه

تیم فنی بازی تیتان آرنا (Thetan Arena)

شرکت بازی‌سازی WolfFun games با همکاری شرکت بلاک‌چینی KardiaChan این بازی را به بازار عرضه کرده است. تیم اصلی پشت این بازی یعنی WolfFun یک کمپانی‌ بازی‌سازی مستقل است که سابقه‌ی ساخت بازی‌های محبوبی مانند Heroes Strike را در کارنامه دارد.

هم‌چنین شرکت‌های مهم و معتبری مانند Animoca Brands، AXIA8، SPARK و … بعنوان سرمایه‌گذاران و همکاران این پروژه‌ی بلاک‌چینی به چشم می‌خورد.

آیا Thetan Arena ارزش بازی کردن دارد؟

در یک کلام بله. این بازی از پروژه‌های مطرح حوزه‌ی بازی‌های بلاک‌چینی است که قابلیت‌های کسب درآمد بسیار متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کند. از خرید و فروش NFTها گرفته تا کسب درآمد از طریق مبارزات درونی بازی. هم‌چنین دو توکن اصلی این بازی درحال حاضر حجم بازار بسیار پایینی دارند که با رشد روزافزون حوزه گیمینگ در بلاک‌چین می‌تواند بصورت تصادعدی بالا برود و به یک بازار بسیار ارزشمند تبدیل شود. هم‌چنین تجربه‌ی خود بازی هیچ‌وقت کهنه نمی‌شود و اوقات خوشی را برای بازیکن رقم خواهد زد.

 

سوالات متداول

آیا می توان از بازی تتان آرنا کسب درآمد کرد؟ بله در تتان آرنا از طریق بازی کردن می‌توانید توکن اصلی بازی را بدست بیاورید و از طریق فروش آن کسب درآمد کنید.

توکن تتان آرنا چند دلار است؟ درحال حاضر قیمت این توکن ۱.۹۵ دلار است.

آیا در تتان آرنا می‌توان به همراه دوستان بازی کرد؟ بله در Custom Battle میتوانید با دوستان‌تان به انجام این بازی بپردازید.

چگونه می‌توان قهرمان‌های پولی بازی را خریداری کرذ؟ با تبدیل توکن BNB به WBNB می‌توانید به بازار آنلاین (MarketPlace) این بازی مراجعه کنید و قهرمان‌های مختلفی را خریداری کنید.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.