میلیاردر معروف، توماس پیترفای تصمیم دارد بیت‌کوین بیشتری بخرد

برنامه توماس پیترفای، میلیاردر معروف برای خرید بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۱

علی‌رغم نگرانی‌های فراوان در مورد بی ارزش یا غیر قانونی شدن بیت‌کوین، برنامه توماس پیترفای، میلیاردر معروف برای خرید بیت کوین، نشانگر اعتماد این میلیاردر بزرگ به بیت‌کوین است. این میلیاردر مدعی شده، اگر قیمت بیت‌کوین به ۱۲۰۰۰ دلار برسد، توکن بیشتری را خریداری خواهد کرد. برای مشاهده جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

برنامه توماس پیترفای، میلیاردر معروف برای خرید بیت کوین

توماس پیترفای، میلیارد محبوب و بنیانگذار Interactive Brokers، مدعی شده اگر قیمت بیت‌کوین به ۱۲ هزار دلار برسد، قصد دارد بیت‌کوین بیشتری بخرد. با این که پیترفای برنامه دارد بیت‌کوین بیشتری خریداری کند، ولی نگران بی ارزش یا غیرقانونی این توکن نیز هست.

توماس پیترفای هفته گذشته در مصاحبه‌ای با Forbes، چشم‌انداز خود در مورد بیت‌کوین و اقتصاد ایالات متحده را به اشتراک گذاشت. پیترفای، بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره Interactive Brokers (پلتفرم معاملات ارز دیجیتال آنلاین) است. میزان دارایی‌های خالص وی در حال حاضر ۱۸/۴ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

پیترفای در ماه ژانویه اعلام کرده بود که سرمایه‌گذاران بهتر است ۲ تا ۳ درصد از ثروت شخصی خود را ارز دیجیتال خریداری کنند.

پیترفای هفته گذشته در مصاحبه‌ی خود بیان کرد، هنوز بر این باور است که بیت‌کوین می تواند با وجود افزایش فشار فروش، در بازار کریپتو باقی بماند و ارزشش را از دست ندهد. وی افزود که هنوز مقداری بیت‌کوین در اختیار داشته و قصد دارد در صورت رسیدن قیمت این توکن به ۱۲۰۰۰ دلار، مقدار بیشتری بیت‌کوین بخرد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت‌کوین با قیمت ۲۱,۵۳۵ دلار معامله می‌شود.

علی‌رغم برنامه ریزی برای خرید بیت‌کوین بیشتر، پیترفای همچنان در مورد آینده این ارز دیجیتال نگران است. وی تاکید کرد:

احتمال بی ارزش شدن یا حتی غیرقانونی شدن بیت کوین بسیار زیاد است.

این میلیاردر معروف هشدار داد که دولت ایالات متحده ممکن است به دنبال ممنوعیت رمزنگاری باشد و خاطرنشان کرد، مقامات نگران هستند که از ارزهای رمزنگاری شده برای “تامین مالی فعالیت‌های غیرقانونی” استفاده شود. وی همچنین به ناتوانی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده در کنترل یا پیگیری پرداخت‌ها و جمع آوری مالیات رمزارزها نیز اشاره کرد.

منبع: bitcoin.com

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.