Dogecoin برای اولین بار توسط یک پلتفرم مالی غیر متمرکز پشتیبانی می‌شود

پشتیبانی پلتفرم ثورچین از دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ دی ۱۴۰۰

برای اولین بار، Dogecoin به طور کامل در پلتفرم مالی غیر متمرکز ثورچین پشتیبانی می‌شود. اکنون دارندگان DOGE می‌توانند از توکن‌های خود سود کسب کرده و همچنین آن را با سایر سکه‌های اصلی مانند بیت‌کوین مبادله کنند. برای خواندن خبر پشتیبانی پلتفرم ثورچین از دوج کوین با بیتستان همراه باشید.

شرکای بلاک‌چین THORChain اعلام کردند که پروتکل cross-chain liquidity به یکپارچه‌سازی دوج‌کوین در این بلاک‌چین کمک می‌کند. استخر نقدینگی DOGE در THORChain فعال شده است.

این قضیه به کاربران این امکان را می‌دهد تا DOGE خود را با سایر دارایی‌های رمزنگاری پشتیبانی شده مبادله و معامله کنند و همچنین از DOGE خود سود کسب کنند.

برای مثال، اکنون می‌توان DOGE را مستقیماً با BTC بومی (غیر از wrapped BTC)، ETH، BNB، BCH، LTC، استیبل کوین‌های مختلف و چندین دارایی بایننس یا ERC-20 از طریق پروتکل نقدینگی THORChain مبادله کرد.

از آنجایی که استخر THORChain DOGE اکنون فعال است، دارندگان Dogecoin می‌توانند به ارائه‌دهندگان نقدینگی (liquidity providers) تبدیل شوند. استخر THORChain DOGE بر اساس پروتکلی است که به کاربران کمک می‌کند خطر زیان‌های دائمی را به حداقل برسانند.خطر زیان‌های دائمی، ریسک بزرگی است که ارائه‌دهندگان نقدینگی خود را در معرض آن قرار می‌دهند.

چاد بارافورد (Chad Barraford)، سرپرست فنی THORCchain اظهار داشت:

سال‌ها، DOGE ثابت مانده در حالی که DeFi در سیستم‌های دیگر بالا رفته است. به زودی این قضیه تغییر می‌کند، زیرا DOGE با امکان ورود و خروج بدون KYC به سطح جدیدی از حاکمیت خواهد رسید. این امر اساس این دارایی را به طور قابل توجهی، هم به عنوان ذخیره پول و هم به عنوان وسیله مبادله تغییر می‌دهد.

امکانات بلاک‌چین ثورچین

THORChain به کاربران این امکان را می‌دهد که دارایی‌های رمزنگاری بومی خود (یعنی بیت‌کوین با لایت‌کوین) را مبادله کنند یا نقدینگی ارائه دهند تا بتوانند بازدهی دارایی‌های بومی خود را کسب کنند.

علاوه بر این، کاربران مجبور نیستند به پل‌های بین بلاک‌چین‌ی تکیه کنند. این شبکه در حال حاضر از پنج بلاک‌چین از جمله یت‌کوین، اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش، پشتیبانی می‌کند.

ادغام دوج‌کوین

ادغام امروز Dogecoin، پس از یک سال که پر از خبرهای بد بود، انجام می‌شود. در جولای ۲۰۲۱، یکی از پروتکل های شبکه THORChain، با نام Chaosnet، شاهد هک ۵ میلیون دلاری شد و تنها یک هفته بعد، پروتکل Bifröst شبکه با حمله ۸ میلیون دلاری مواجه شد. در هر دو مورد، شبکه متوقف شد و وجوه از دست رفته از طریق خزانه پروژه بازپرداخت شد.

اکتبر شرایط بهتری برای این پروتکل به همراه داشت. زمانی که معاملات ETH در پروتکل دوباره شروع شد، THORSwap، صرافی غیرمتمرکز اصلی شبکه، با افزایش فروش توکن تا ۳٫۷۵ میلیون دلار روبه‌رو شد.

روز جمعه ایلان ماسک اعلام کرد که Dogecoin به عنوان پرداخت برای کالاهای تسلا پذیرفته خواهد شد.

منبع: cryptobriefing

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.