دانشگاه توکیو دوره‌های جدیدی در متاورس ارائه خواهد داد

ارائه‌ی دوره‌های مختلف در محیط متاورس توسط دانشگاه توکیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ مرداد ۱۴۰۱

ارائه‌ی دوره‌های مختلف در محیط متاورس توسط دانشگاه توکیو قطعی شد. دانشگاه توکیو برای رفع کمبود پرسنل ماهر که بر روی فناوری‌های در حال توسعه در ژاپن کار می‌کنند، دوره‌های جدیدی در متاورس راه اندازی کرده است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

ارائه‌ی دوره‌های مختلف در محیط متاورس توسط دانشگاه توکیو

دانشگاه توکیو از این پس دوره‌های مختلفی را در متاورس ارائه خواهد داد. دلیل راه‌اندازی دوره‌های مختلف دانشگاه در متاورس، کمبود پرسنل ماهر فعال روی فناوری‌های در حال توسعه ژاپن است.

دانشگاه توکیو (Todai)، قرار است طیف وسیعی از دوره‌های مطالعاتی خود را در اواخر امسال در Metaverse ارائه دهد.

طبق گزارشات اخیر منتشر شده از خبرگزاری محلی Asahi Shimbun، این دوره‌ها برای دانش‌آموزان دبیرستانی و حتی کارمندان شرکت‌های دولتی نیز در دسترس است.

این نشریه بیان کرد که دوره‌های تحصیلی این دانشگاه که در متاورس ارائه شده از طریق دانشکده اختصاصی خود، به دانشجویان مدرک تحصیلی ارائه نمی‌دهد ولی در عوض دانشجویانی که دوره‌ها را به پایان برسانند گواهینامه مخصوصی دریافت خواهند کرد.

برای مثال در نظر بگیرید، افرادی که در دانشگاه‌ها ثبت نام می‌کنند مدرک تحصیلی مختص آن مقطع را دریافت می‌کنند ولی افرادی که در دوره‌های همان دانشگاه شرکت می‌کنند فقط گواهی مختص همان دوره را دریافت می‌کند.

هدف اصلی این پروژه‌ی دانشگاه توکیو، رفع کمبود پرسنل ماهر در زمینه «تحولات دیجیتال» و «فناوری‌های پیشرفته» است.

مقامات دانشگاه همچنین تاکید کردند که تحصیل در متاورس، موقعیتی را ایجاد می‌کند که در آن هر کسی، صرف نظر از سن، جنسیت، موقعیت اجتماعی و منطقه سکونت، بتواند در حوزه‌ی مهندسی و فناوری‌های دیجیتال اطلاعات کسب کند.

فعلا حرفی از دوره‌های مختص Crypto و NFT زده نشده ولی با توجه به این که Crypto و NFT نقش مهمی در حوزه‌ی Metaverse دارند و هرکدام دارای تعدادی از برندهای محبوب Metaverse هستند، احتمالاً به پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک‌چین در این دوره‌ها اشاره خواهد شد.

به دانشجویان و افراد مشغول به کار که در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند، مهارت‌های جدید و اطلاعات به روز از طریق دوره‌های آنلاین داده خواهد شد که روی هوش مصنوعی (AI)، فناوری ارتباطی نسل بعدی و آموزش کارآفرینی تمرکز دارند.

همچنین در این دوره‌ها تمرکز روی جذب زنان بیشتر خواهد بود، زیرا در رشته‌های مهندسی بانوان کمی مشغول به کار هستند و این قضیه برای جامعه‌ی علمی ژاپن بسیار نگران کننده است.

ارائه‌ی دوره‌های مختلف در محیط متاورس توسط دانشگاه توکیو

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.