کاهش عجیب قیمت توکن TORN: این روند تا کجا ادامه خواهد داشت؟

سقوط ۵۷ درصدی قیمت توکن TORN
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

پس از این که دولت ایالات متحده توکن تورنادو را تحریم کرد، ارزش این توکن بیش از ۵۷ درصد سقوط کرد. TORN یک ERC20 با یک منبع ثابت است که برای پیشنهادات حاکمیتی و رای‌گیری استفاده می‌شود. برای خواندن جزئیات خبر سقوط ۵۷ درصدی قیمت توکن TORN  با بیتستان همراه باشید.

سقوط ۵۷ درصدی قیمت توکن TORN

طی هفته گذشته توکن حاکمیتی پروژه تورنادو (TORN) بیش از نیمی از ارزش دلاری خود را از دست داد. TORN یک توکن مبتنی بر ERC20 است که در فوریه ۲۰۲۱ راه‌اندازی شده.

تقریباً ۱,۵۱۱,۰۶۵ توکن TORN تا به امروز ضرب شده و در همین حین ۵۰۰,۰۰۰ TORN به انجمن Tornado Cash ارسال شده است. از زمانی که دولت ایالات متحده تورنادو کش را تحریم و برنامه میکسر آن را در کنار آدرس‌های مبتنی بر ETH ممنوع کرد، TORN شکست شدیدی را در بازار متحمل شده و قیمت آن شدیدا کاهش یافت.

سقوط ۵۷ درصدی قیمت توکن TORN

صرافی‌های رمزنگاری محبوبی که TORN را فهرست کرده‌اند عبارتند از Binance ،Bingx و Bitget.

TORN ساعاتی پیش در صبح شنبه (EST) به پایین ترین سطح خود رسید. اگر بازار نزولی TORN به همین ترتیب ادامه پیدا کند، با گذشت زمان ارزش سهام ERC20 کمتر و کمتر خواهد شد. تحریم های دولت ایالات متحده علیه میکسر تورنادو کش ممکن است باعث شود سرمایه گذاران TORN پس از از دست دادن اعتماد به پروژه، به دامپینگ ادامه دهند.

منیع: bitcoin.com

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.