حدود ۱/۶ میلیارد دلار بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته از صرافی‌ها خارج شده است

برداشت ۱/۶ میلیارد دلار بیت کوین از صرافی‌ها در ۲۴ ساعت اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

برداشت ۱/۶ میلیارد دلار بیت کوین از صرافی‌ها در ۲۴ ساعت اخیر ، با توجه به وضعیت بد بازار رمزارزها اتفاقی بسیار امیدوار کننده برای معامله‌گران این رمزارز بود. طی ۲۴ ساعت اخیر خروج بیت‌کوین و اتریوم از صرافی‌ها شدیدا افزایش یافته است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

علیرغم وضعیت بازار، داده‌ها نشان دهنده‌ی این مسئله است که بیت‌کوین از صرافی‌ها خارج می‌شود و معامله‌گران بیشتر تصمیم به نگهداری این رمزارز دارند.

بر اساس جدیدترین داده‌های Glassnode که اخیراً منتشر شده است، معامله‌گران ارزهای دیجیتال، ۱٫۶ میلیارد دلار بیت‌کوین را از صرافی‌ها خریداری کردند، علاوه بر بیت‌کوین ۱٫۱ میلیارد دلار اتر نیز از صرافی‌ها خارج شده است.

خروجی‌های عظیم از صرافی‌ها در معاملات ارزهای دیجیتال معمولاً نشانه‌ی مثبتی برای بازار یک رمزارز در نظر گرفته می‌شود زیرا این قضیه نشان دهنده‌ی کاهش فشار فروش بازار آن رمزارز است.

علیرغم خروج مقدار زیاد بیت‌کوین از صرافی‌ها، جریان خالص این ارز دیجیتال منفی ۳۶۰ میلیون دلار باقی مانده و این در حالی است که جریان خالص برای اتریوم مثبت شده است.

آیا نهنگ‌ها فروش بیت‌کوین‌های خود را متوقف کرده‌اند؟

بر اساس داده‌های Glassnode، دارندگان بلندمدت و نهنگ‌ها با وجود افزایش خروجی صرافی‌ها، همچنان دارایی‌های خود را می‌فروشند. نرخ خرید و فروش بلندمدت دارندگان همچنان منفی است که نشان دهنده تداوم فروش است.

متأسفانه، سایر معیارهای بلاک‌چین نیز از الگوی‌های نزولی پیروی می‌کنند زیرا تقاضا برای بیت‌کوین نسبتاً پایین است. شاخص‌های احساسات اجتماعی مانند شاخص ترس و طمع نیز نشان می‌دهد که با مثبت شدن احساست بازار فاصله‌ی زیادی داریم.

منبع: u.today

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.