یک نهنگ ۲۱ میلیون XRP به صرافی بایننس منتقل کرد

انتقال ۲۱ میلیون XRP به صرافی بایننس توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: براساس گزارشات به دست آمده، ۲۱ میلیون ریپل توسط یک نهنگ به صرافی بایننس منتقل شده است. با ما همراه باشید تا از جزئیات انتقال ۲۱ میلیون XRP به صرافی بایننس توسط یک نهنگ مطلع شوید.

براساس گزارشات، مقدار زیادی xrp از یک صرافی بزرگ به صرافی بایننس منتقل شده است. با افت قیمت ریپل به ۰/۷ دلار، یک نهنگ ۲۱ میلیون XRP را به صرافی بایننس منتقل کرد.

براساس پست منتشر شده در توییتر توسط Whale Alert، در طی ۱۵ ساعت گذشته بیش از ۱۶ میلیون توکن ریپل از صرافی HitBTC به بایننس منتقل شده است.

داده‌های به اشتراک گذاشته شده، نشان می‌دهد که ۲۱,۰۰۱,۶۳۶ ریپل به یک کیف‌پول ناشناخته منتقل شده است. در مقابل پلتفرم Bithomp بیان کرد که این کیف‌پول ناشناخته متعلق به صرافی بایننس است.

انتقال ۲۱ میلیون XRP به صرافی بایننس توسط یک نهنگ

یک روز قبل از این انتقال بزرگ توسط یک نهنگ، u.today گزارش داده بود که 127,3 میلیون ریپل توسط صرافی‌های بزرگ، Bithumd و Coinone جابه‌جا شده‌اند.

تعداد حساب‌های فعال رمزارز ریپل نسبت به ماه می سال گذشته بسیار زیاد شده است. در ماه اکتبر تعداد این حساب‌ها ۱۴۷,۰۰۰ بود. این رقم اکنون مقداری کاهش یافته و به ۹۵,۳۰۰ حساب رسیده است. برخی از اعضای اصلی انجمن ریپل اعتقاد دارند افزایش حساب‌های فعال ریپل نشانه خوبی برای این رمزارز است.

براساس داده‌ها ارائه شده از CoinMarketCap، ریپل از ۱۳ دسامبر به بعد افت قیمت داشت. این رمزارز تا قیمت ۰/۸۰ نیز کاهش یافته است.

محبوبیت بیشتر شیبااینو در استرالیا نسبت به ریپل

براساس نظرسنجی Saxo Markets، شیبااینو از محبوبیت بیشتری نسبت به ریپل و کاردانو در بین استرالیایی‌ها برخوردار است.

قبل از رمزارز شیبااینو در این نظر سنجی، بیت‌کوین، اتریوم، دوج‌کوین قرار داشتند. براساس نتایج این نظرسنجی در بین این رمزارزها شیبااینو بیشترین محبوبیت را دارد.

منبع خبر: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.