۶۰ میلیون توکن XRP بین صرافی ها توسط یک کاربر ناشناس جا به جا شد

جا به جایی ۶۰ میلیون توکن XRP بین صرافی ها توسط یک کاربر ناشناس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ آذر ۱۴۰۰

یک کاربر ناشناس ۶۰ میلیون توکن ریپل را بین صرافی‌های مختلف جا به جا کرده است. این میزان جابجایی رمزارز که در بازار حال حاضر ارزهای دیجیتال غیر عادی به نظر می‌رسد، توسط سرویس ردیابی تراکنش Whale Alert گزارش شده است. با بیتستان همراه باشید تا جا به جایی ۶۰ میلیون توکن XRP بین صرافی ها توسط یک کاربر ناشناس را بررسی کنیم.

جا به جایی ۶۰ میلیون توکن XRP بین صرافی ها توسط یک کاربر ناشناس

سرویس ردیابی تراکنش Whale Alert به تازگی فعالیت‌های غیرعادی را در بلاک‌چین ریپل به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد یک فرد ناشناس مقدار زیادی سکه را بین صرافی‌های مختلف جا به جا داده است.

جا به جایی ۶۰ میلیون توکن XRP بین صرافی ها توسط یک کاربر ناشناس

طبق تصویری که مشاهده می‌کنید، کیف پول‌های متعددی از صرافی‌های مختلف، از جمله صرافی‌های نسبتاً کوچکی مانند Gopax و Bitso و یک صرافی بسیار بزرگ‌تر مثل Binance درگیر این جابجایی بودند.

معامله با فاصله زمانی حدود یک ساعت انجام شده است. مبلغ تراکنش از ۱۱ میلیون سکه XRP شروع و بزرگترین تراکنش نیز ۲۰ میلیون سکه برآورد می‌شود.

قیمت خود سکه هنوز نسبت به جا به جایی‌های صورت گرفته واکنشی نشان نداده است. در حال حاضر، سکه‌ها در صرافی‌های کوچک‌تر باقی مانده‌اند.

برخی از کاربران تصور می‌کنند که این تراکنش‌ها به یک مالک نهنگ مرتبط هستند که تلاش می‌کند تا دارایی‌های خود را بین صرافی‌های مختلف توزیع نماید.

بزرگترین کیف پول‌های اتریوم نزدیک به ۵۰ تریلیون توکن شیبا را در خود جای داده‌اند

برای خواندن کامل خبر، کلیک کنید

عملکرد بازار XRP:

XRP همچنان در محدوده شکل‌گرفته در ۱۷ نوامبر حرکت می‌کند. این توکن تلاش‌های متعددی برای خروج از این محدوده داشت، اما نتوانست از آن خارج شود. در حال حاضر، ریپل به دنبال بهبود کلی بازار آلت‌کوین‌ها، ۱/۸ درصد رشد داشته است.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.